måndag 14 juni 2010

vad mena jag med ny design ??

Jo till o med jag glömde bort att knyta ihop förra inlägget med överskriften, det brukar jag göra.
Vad jag då syftade på vad att Blogger ger mig chansen till en ny design på bloggen.
Men jag glädjer mig vid att ens kunna logga in och blogga!
Hur ska jag kunna ändra design när jag inte ens kan trycka på enter utan att sidan försvinner
Yes, till o med att blogga kan bli ett äventyr.
På tal om äventyr .. . helgen hade en o annan överraskning !!
och det e ju alltid kul med glada sådana va ;) hell yeah!! så mer överrasknigar åt folket !

Nu när jag sitter här på jobbet och väntar på att min chef ska ha en uppföljning med mig så kan jag faktist tala om för er att jag inte är ett dugg nervös.
Varför jag ens skriver detta är, för mig en gåta.
Vad jag egentligen ville säga är att jag försöker ändra lite på skriften och stilen jag skriver på, till det bättre.
Så som att ta bort .. ... ... och lägga in endast en , .
Bra va, för det kan ju se ut som att det är en fjortis som bloggat, o även om jag kan känna mig lite barnslig så e det lååångt ifrån en fjortis som skriver här.

En annan sak som jag ville dela med mig av var ju att jag fortfarande sysn på tv haha .. ni vet det klippet med mona Sahlin som kliver av tåget.
Ja, tänk att jag ville hoppa o vinka o säga skrika: HEJ MAMMA !!! allt för att synas lite till.
men tydligen så räckte det med att sköta sitt jobb ;)

Så vem vet , jag kanske sköter jobbet lite extra, nu när jag är såååå offentlig hahahaha.

nä, nu e det fika paus ...  C ya !

Inga kommentarer: