onsdag 30 juni 2010

Ohhhhh Nooooo !!!

Vad ska man göra nu??
Chile åkte ut !!!
Men vi åkte ut med huvudet högt !! och det är ngt få VM truppar (heter det så, en trupp flera truppar?) kan göra.
Och inga skandaler, så vi kanske får delta nästa VM med hehehe

Jag och 18-åringen med bästa heja humöret !!

Så, Gracias CHILE, det var en bra spelad VM 2010 Chile !!

Det bästa med hela dagen var ju att lilla nico fyllde år.
Yes hans första födelsedagen firades stort av hela familjen, jag firade ända till det var dags att sova hehehe.


Feliz Cumpleaños Nico !!!
Ja, det var en mkt bra dag för nico, men många presenter och inga ballonger.
Yes ni läste rätt, inga ballonger, inga alls !! han är nämligen jätte rädd för ballonger (o det är inte mitt fel!)Pobrecito!!

Och dagarna går, idag vakna jag med nyheten om att portugal åkte ur vm med, så tråkigt !!
jag lider med er Feiona, Fino ...

.. och  med Cristiano ..

 Det här e nog den enda Fotbollsbilden ni kommer att få se en fotbolls bild på min blogg.
Fotboll och jag har inte mkt gemensamt, om det inte betyder fest!
Och med tanke på attVM 2010 är rena Copa America så lär det bli lite fler fester hehehe.

Men men, nu när jag e ledig har jag ej tänkt att blogga om VM eller ngt mer, nu e det dags att njuta av dagen, och på bästa sett.

Lite go mat, lite go dryck och myyyys !!




Inga kommentarer: