måndag 28 juni 2010

VM, midsommar och bad !!!

Nä, inget bad, för om man, som jag, nu är bortskämd med Brasiliens härliga stränder så är Sveriges vatten inget att ha.
Kallt o eländigt, full av maneter och att alla e riktigt bleka (än) ger ju inte min ngn bad stämning.
Nä, fira midsommar i vår Château med mina närmaste är som vanligt riktigt härlig.



Men tanke på att jag är en stor stads kille så har jag firat en hel del midsomrar in, och ja, alla har varit olika, men det här med att ranta runt från ett ställe till ett annat har aldrig varit min grej.
så när mamma o pappa köpte denna lilla stuga så har vi alltid firat det här.
en härlig oas i stan.
Tack för det morsan o farsan !!

Ja sen var det bara upplagt för en vuvuzuela träning.
Inte skulle jag på Chile matchen utan att kunna blå i den här sk**en.
så det var bara att fylla lungorna med luft och blåsa för kung o fosterland !!!

 The rehearsal
Fy f----------------------n var jobbigt det var.
men ljud det fick jag minsann ;)
så nu kunde vi köra över Spanien med flaggan i topp.
Öh,. ngt gick fel, vår målvakt körde en Colombia, han hade lika gärna kunna göra självmål vid 1 sec så hade detta dramat varit över.
Man skulle kunna tro att jag kan det här med fotboll, men e n sak kan jag ... Målvakten ska inte vara i mitten av planen när det görs mål !!!

a ja, vi hoppas det går bättre till nästa match då ;)

Inga kommentarer: