tisdag 22 juni 2010

Yes jag hitta den !!!

Och då menar jag inte meningen med livet, eller ngt annat svar på livets stora gåtor.
Utan jag pratar helt klart om att ha kontrollen, detta mina vänner är ett stort I-landsproblem.

ja, att se på det kungliga bröllopet och att de byter kanal hela tiden gjorde inte min lördag lättare, jag fick ju resa mig upp o byta kanal.
Och när jag låg som bekvämast så bytte de igen, ja upp o byta kanal igen då.

Men nu har jag fått ett slut på detta stora problem (jag har nästan 2m till tv:n), jag hitta kontrollen !!!
Tänk att jag till o med inte orkat slå på tv, bara för att jag vet att jag måste upp o zappa, då e det ju inget kul, men men.

Lever jag med i tiden eller ?!!?

Wuhu det finns ingen lyckligare än mig idag.
Härligt med sådana dagar ;)

Och ja, allt e ju 18-åringens fel, kan hon inte bara titta i väskorna som hon tar med sig upp på vinden, då hade jag sluppit ha sådana bekymmer!!
A o lika snabbt så inser jag att jag finns med i tiden, hur gjorde man förr när man inte hade kontroll??
när man inte hade mobil?
när man inte hade badkar ?
när man inte åkte kollektivt?
när Liseberg inte fanns?

Nä, det vill jag inte ens tänka på.
jag e bara glad att jag har Kontrollen.

Jag älskar att ha kontrollen!!
Heja kontrollen !!!

Inga kommentarer: