måndag 27 juni 2011

Cashin Cachout .. .. ..

det är den tiden då konto fylls med Tusentals och töms på miljoner .. .. denna matematiken har jag aldrig fått att stämma.
Det kanske e dags att ringa in sig till LYX-fällan .. .. .. ngt måste ju göras.


O även om jag kommit på att spisen kan användas till många olika grejer, så har planen med sparandet så där bra
Nä, mitt pengakontroll är totalt utan kontroll, ngt får göras åt detta !! o det e nu innan jag får skämmas.



En annan som får skämmas är ju klart den brud som helt oprovocerat hoppar på en de mina, med en flaska i handen .. .. visst var det en MidsommarLatino fest .. .. men hur lågt får man sjunka ?!!?
Lite sprit i kroppen o bruden blir totalt Waco (tjejen har tydligen redan skaffat sig ett mindre trevligt rykte), helt klart inte Chiles Stolthet !!!

Hennes ordförråd var som tagen från Chiles gator och det hjälpe inte hennes personlighet heller. .. nä, det är nu konstaterat att det finns ChilenarTrash också .... Hemska Tanke !!


Men hur var det hela egentligen, jag vill ju inte på ngt sett lägga en stor skugga över midsommarfirandet, runt omkring mig hade man det riktigt bra !
Jag firade i vanlig ordning med familj o vänner .. firade två födelsedagar och skåla en hel del hehe.
men den goa grillningen gjorde att det var riktigt svårt att få upp partykänslan .. ett par drinkar senare så befann vi oss på Parken och den stora festen .. ..


It was Show time och jag måste säga att Los Copihues skakade om Parken ordentligt .. ..
 


  Los Copihues Creu 2011

Creuuu gjorde succé ... tänk att låten inte ens spelas längre i Brasilien haha ... såååå 2008 !! haha
Samba showen var lika uppskattad den med, ja.. ... sen minns vi inget mer haha.
Nä, en bra fest, alla på topp, o Bruden a.k.a the party popper förstörde lite, men det repade sig när hon försvann.

Don´t drink, if you gona have feelings !!!


Lördagen gick o Bolitas tecken, och en stor fest i CD´s stuga i Hammarkullen .






Jag vet, Orka ta sig dit .. .. jag åkte t.o.m taxi dit ...två ggr !! sjukt men sant.
Allas barskåp var nämligen tomma efter fredagen, så ngt var tvunget att göras ngt juuu !
any way, ingen lyckad jakt, så vi festa med det som fanns .. .. typ NADA !

 Johanneberg kl 07:27

ändå kom jag hem kl07:30 .. sjukt, det var länge sen jag festade så länge här i lilla Sverige.
O trevligt hade jag.

ja, o nu så här på efterhand så var tydligen riktigt bra, för mitt konto ser inte riktigt likadant ut som när festligheterna börja .. .. ..

men men, jag skjuter fram bekymret till morgondagen ... det e ju så soligt ute !!!


SCHUUULEEN !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har jag inte förklarat att det inte är så bra att "tvätta" pengar ;)

//Barbro <3