torsdag 23 juni 2011

MARATHON !!!

Ja, fast det är inte lika svettigt som det låter.
Jag har suttit o haft en GLEE marathon, redan bockat av de 4 första skivorna på först boxen .. . Fun!
Det är ju en serie i min smak ... lite nördig men men Me like!

Och ja, efter ett ex antal avsnitt så blir man ju hungrig, o då får man ringa Polia (aka mamma).
Hon finns alltid till hjälp .. .. o hur skulle hon kunna neka mig hehe.
Jo då, jag mötte upp henne i stan för att just försäkra mig om att hin kommer till mig haha.
och a när mamma står vid spisen så ser det helt annorlunda ut .. ..


 PANTRUCAS !! gott i gott gott

 Ja, och jag kunde koncentrera mig till GLEE .. .. .. jag somnar, knappar tillbaks avsnitten o följer upp igen ... somnar om o så går hela min dag.
Som att jag vägrar engagera mig i annat just denna dag .. . ut med Bambam en sväng o tebax till GLEE .. .
ja, o varför denna stora lugna dag, jo det är ju midsommar imorgon och planera har varierat får Läger till olika fester, men det slutar med att jag drar mig tillbaka till familjen, o lite andra vänner.
Midsommar förändrades lite för ett par åre sen, minnet av min bror blir som starkast just vid midsomar.


men det får blir till morgondagen ...
Min dröm e la att fira det så som i prips blå reklamen ute i Göteborgska skärgårdn o njuta av Sol, vind och vatten
höga berg och djupa hav
Det, är mina drömmar vävda av .. .. Ahh vad härligt !!
Men iår blir det Midsommar Latino på parkan efter grill u lekfest med familjen ...

men tills dess fiesta !!!

Inga kommentarer: