fredag 17 juni 2011

It´s Fcuking perfect !!

Ja, jag vet hur det stavas ... men jag tänkte att det kanske inte var ok att svära så när man bloggar.
A men ni vet så där, Fcuk hit, F-n dit .. lr?
jag kanske borde svära mer istället .. .. nä jag tror inte det.
Any way,
Perfekt är ju grejen, hur himla bra alla har det.
Jag prata med en här om dagen (läs: ngn gng för två - tre månader sen) och vi har en gemensam vän i utlandet.
Och antagligen hade de en dålig dag .. . o då kom de på att alla I Sverige har det så jäkla bra.
Alla mår bra, livet är toppen och ja det går liksom på räls .. .. för det är vad alla skriver på sin Facebook status.
Och visst stämmer det .. .. mina vänner delar med sig av mkt glädje på Facebook. mina vänner mår bra.
Jag har en vän som bara älskar Måndagar .. .. asså ÄLSKAR MÅNDAGAR .. lite kul.
Jag har en annan vän som trotts att denne jobbar full tid, har man o barn hemma samt ett rikt socialt liv, hinner  kommenterar allt och berikar sin Facebook tid med att lägga ut låtar som tar en till andra goa tider.
Jag har en annan vän som gratulera ALLA som fyller år varje dag, hur hon hinner vet jag ej, och att hon hinner före mig gör mig nästan mer fundersam haha.
Ja, men det e ju tecken på att folk delar med sig av det goda i livet.
Mina vänner bryr sig om andra, vill att de ska må bra.
Därför gratulerar man, därför gör man måndagar till sin stora dag, och man kommenterar och delar med sig.
llt för att jag som vän till dem ska må bra.
Så jag tror ju inte att vi mår bra bara för att vi liksom går upp på morgonen och känner .. I dag mår jag bra.
Nä det är de små tingen, de grejer som får en att le, som värmer hjärtat.
Ahhh yes, o alla ni som bor i utlandet ... FLYTTA HEM FÖR HEL****TE !!! vi mår bäst här hemma.
haha.


och varför skriver jag om att må bra??
Jo för jag mår så jäkla braaaaaaaaa !!
o det här e varför :





 






1 kommentar:

Hebbe sa...

Yeaaa,... Jag vill Leva igen Vill ha Måndag hela vecka ska prata med myndigheterna.. Varför helg ner det finns LUNES!!! <3<3