fredag 10 juni 2011

MINGEL ...

Ja är det ngn jag kan så är det mingla . . . . Jag har ju ändå jobbat som mingklare i x-antal år.
och det är inte för intet som jag hamna på  V.I.P MINGEL PÅ QITCH.

 Minglade färgglatt !!

Men vad var det som egentligen hände ?? Why this Event ?
Jo, det har öppnat en ny butik o stan !! en butik som är som gjort för mig.
Jag tog ju mig dit för att jag känner ägarna, och för att det var en V.I.P kväll (Alltid kul) men sen så visade sig vara en super butik !!
Lagom stor, snygga kläder och ja, servicen var ju riktigt Qitch !! .. .. .. Qitichigt va?

På shopping humööör !
Jo, jag gillar ju inte att mingla själv, så jag tog med min bäste vän Ricardo, o på ngt sett så blir det aldrig tråkigt med honom.
Han shoppade loss ordentligt!
Nu vet jag inte om det var under skumpans påverkan lr om vi bara var på shopping humör, men shoppa gjorde vi !! 
o på premiär kvällen så var det extra bra priser, så det var bara att passa på !
Och för alla er som ej var på premiären så jag jag skvallra om att Butiken QITCH finns på Korsgatan 4(Gööööteborg), inte långt från Buttriks, ner mot kanalen, ni kommer ej att blir besvikna!!
Butiken har det där lilla extra, både för dam o herr .. .. .. o inom en snar framtid så kommer Quitch att även finnas på webben.
Men tills dess så vill jag bara Gratulera mina vänner till den nya Butiken!!
O önskar naturligtvis er all lycka med den nya verksamheten !
Ja allt detta hände efter att jag kört ett stenhårt pass med min PT  .. .. som jag inte har bild på än !

 Efter ett svettigt pass !!

Det känns så kul att säga PT, jag blir liksom lite mer seriös känns det som .. .. men om inte annat så blir träningen mkt mer seriöst .. .. seriöst haha o så kommer jag på mig själv ... Seriöst !! haha

Water war 2011 !

På tal om SerIöst !! så var jag var på vattenkriget här om dagen ..o en kollega utyckte sig
:När ska du växa upp o bli mer seriös ?
jag ba: växa upp ?? Bli seriös ??
Nä, aldrig, jag tänker aldrig bli en bitter gammal förälder som aldrig gör ngt kul med mitt barn, lr en vuxen som slutat se det ljusa med livet.
Jag vägrar gå runt o vara bitter och tycker att allt är jobbigt !!
Fy, nä jag förblir Nando livet ut !!
min kollega : Vad menar du ? 

tänk på det du !
Ja, livet är ju fullt av V.I.P mingel kvällar och vatten krig . .. när jag överlåter det seriösa o tråkiga åt andra !!

nu ska jag träna... C ya !


1 kommentar:

Krizzdeelight sa...

TACK snälla underbara Du va gulligt skrivit av dig


ALLA ÄR VARMT VÄLKOMNA TILL THE BIGGEST BITCH IN TOWN ; QITCH -20% off på allt i butiken. herr/dam Kläder smycken skor. Vi ger er detta som en välkomst present på de redan låga priserna.

Gå in och gilla http://www.facebook.se/qitch så är det klart :)