tisdag 28 juni 2011

Som det ska va !!

 ... det är idag det, då tisdagen blivit en måndag och allt är i sin ordning.
Jag har till o med hunnit med ett snabb besök på espresso house.

 Lovely time

Ahhh det finns la inget bättre än att starta dagen med en god take away ! En Metro på det o dagen är som gjord !

Jobbet känns smidigt och solen värmer gott, ja ibland e det så man undrar ... Sover jag fortfarande. Nä, icke, it's a dreamy day.
Visserligen är det en tropisk värme i min vagn med det är andra bullar !
 
Hot time !!!

Andra bullar var det i lördags, jag kom på det tack va den stora reklamen taxi kurir hade i metron idag. Jo, vi skulle ta taxi tillbaka till festen ... Och sätter oss i en taxi kurir vid brunnsparken, är du ledig frågade vi artig först ..
 Troubled Time !!

Ja, sen så frågar föraren : vart ska ni . Svaret blev snabbt o bestämt .... Till hammarkullen Föraren sa: ursäkta men jag har beställning .. .. Ni får gå av. Jag säger bara en sak, skämta inte aprilo med Nando kl 03:30!! Han fick snabbt veta när nästa SFI kurs starta (Svenska För Invandrare) och jag råda honom att ta en charm kurs på köpet, för den han fick när han beställde taxitillståndet måste ha gått ut !! Argt fick vi lämna bilen o ta en ny .. .. Denna nya förare ha tydlige deltagit aktivt i samtliga kurser . . Bra det,
vad då anställa idioter inom service liksom !!!
Nu har även en skriftlig klagan skickats till Taxikurir´s kundservice .. . .lr vad det är ... väntar med spänning.

Ja, annat e det på tåget, har e det service på hög nivå !!
men det är en annan femma, nu väl hemma efter att ha jobbat, tränat och hälsat på Dagens födelsedags barn,

 Grattis Kung Nico !!!

så ler livet.
Jag kan luta mig tillbaka och njuta av  ... Härliga kronärtskockor .

Goody Time !!

Så gott !!
men jag kan inte låta bli att undra, hur många kalorier är det i en sådan, o nu två kronärtskockor senare så får jag en back flash .. ..

Metro o mode sidan .. ..





Stylish Time !!

Jag vill kunna gå med loafers stilen men jag tror att 2011 blir året då gym killen i mig kommer att göra entré .. .. För i den här farten så lär Gymkillen stilen leva länge !!
O då menar jag inte att jag ska träna länge utan de pössiga kläderna  ... a ni fattar.

Nä, nu e det dags att lägga datorn åt sidan, Morgondagen kommer med nya problem att lösa.
Nya utmaningar och nya blogg inlägg, så tills dess.

Se på en bra film lr nått ... för det ska jag.

C ya !

Inga kommentarer: