torsdag 16 juni 2011

sol inne sol i sinne .. .

lr hur sjutton var det ??
Soligt är det i alla fall .. .. båda inne o ute haha.

A ja, nog om det ... dagarna går och det är dags att återgå till jobbet, har nämligen varit sjukskriven i en vecka nu.
 min knäkorsett .. ... sexigt ??

Mitt onda knä var värre än jag låtit det vara, så det har varit mkt vila o lite dans .. .. lr oki, en del dans.
Men i övrigt har jag tagit det så försiktigt jag kan med mitt knä.
Och ja, det känns bättre .. .. .. mkt bättre.
Men vi får se hur det går efter ett tur på X-2000 .. .. en dålig gång på tåget brukar sätta sina spår.
Jag vill verkligen inte lida av knäproblem.
Det känns som att jag redan har fullt upp som det är.

På tal om fullt upp, det var precis så det var i Köpenhamn, när Los Copihues gjorde debut i Nordens största karneval.
 Samba Familjen 2011

Vi kom, vi sågs och Vi segrade = Vi gjorde som alltid haha.
Men låt er inte luras, det var en karneval som hette ... KAOS !! gud, det var verkligen inte som vi tänkte, men vi gjorde det bästa av situationen.
Och vi lyckades med att ha en av de bästa resorna ever .. . o det e tack vare att alla deltagare bara njöt av resan.







Vi var riktigt trötta på hemresan, anledningen vet jag inte riktigt haha, men a ja, vi nöjt av resan..

Njöt av resan ... a det gjorde inte jag när jag satt o kolla på den resan tillbaka i tiden som SVT1 gjorde igår.
Den polis brutaliteten var som tagen från Chile under diktaturen .. Fy !


Jag helgon förklarar inte ngn, men att Polis våldet var så brutalt .. .. .. mot fredliga aktioner ...a det var starkt .. .. det kokar i mig.
Det skakar verkligen om demokratin och rätten att yttra sig .. .. .. skrämmande tanke.

a ja, ngt mer skrämmande är att jag måste verkligen fixa mig för att dra, jag skulle kunna blogga hur mkt som helt hur anti Polis våld jag är, oavsett anledning ... det måste finnas andra sätt att lösa KAOS !!

så, med det i tankarna så ger jag mig ut i gatorna .. .. . .. alltid med ögonen i nacken.

U never know who will stab U !!

Inga kommentarer: