tisdag 31 januari 2012

aldrig lugnt ??

Och hur e det med kärleken liksom?
A det e frågor jag får efter att man läst bloggen.
Uppenbarligen tycker man jag har många bollar i luften, för många bollar för att ens hitta kärleken.


Så gillar jag inte att stanna hemma en fredag kväll o bara vara??
Jo klart jag gör, men ett, jag bloggar inte om det haha, hur kul e det att läsa om de dagarna då jag går upp, går till soffan och ett X antal timmar senare går o lägger mig, om jag inte somnat på soffan?
Inte för att det händer ofta men de runt omkring blir till o med skrämda när det sker . . . men

Klart det finns de dagarna med, men det e ju inte inspirerande lr en intressant eller??
Nä, och ibland så har jag film kväll, och det jobbigaste är la dagen där på, då jag inser att jag missat chansen att träffa ngn, kanske var det mitt livs kärlek jag missa.
Gissa hur sur jag kan bli på mig själv !!
Any way, ska jag vara hemma o mysa så jag vill jag helt klart ha ngn att mysa med.
Och i det fallet räknas inte mamma in hahaha, sorry mamita.

Och när det kommer till kärleken, well för er som missat det totalt, jag gör inget annat än letar hahaha.
men i ett hav av grodor så kommer det fram e o annan skräcködla, jag blir ju fan skräckslagen!!!
Jag föredrar att vara singel än i dåligt sällskap.


P.s just nu undrar jag mest om frasen" när man minst anar det" är en vandringssägen.
Plötsligt händer ..MY ASS !!
fast å andra sidan så måste jag erkänna en sak.
Jag glömmer av att ragga, jag går ut med ett mål, och kommer hem med en Bigmack mål  . . . a ni ser ingen bra matte.
men men, den som väntar . . . .  får la fan vänta lite till.

Tills dess så finns det tiiisssen saker som ska göras.
Städa är ett av dem.
hur tråkigt ör inte det . . . . men nu kan inte ens damråttorna hålla sig borta.

Så FINO !! sätt igång !! hahaha

Inga kommentarer: