torsdag 1 mars 2012

Mitt i kylan . . .

Är definitivt inte som Autumn in New York.
Även om jag, just dessa månar, önskar mitt liv vore lite mer passionerat och med lite mer drama.
Visst, jag lever ett bekymmerslöst ungkarlsliv, men det är inte riktigt vad jag strävat efter lr?

Det sjuka i det hela är att så fort jag tänkte drama så kom jag på .... No please, spare me the drama!!
Yes, o genast inser jag hur privilegierad jag är.
Har de rätta vännerna, en familj som finns i alla lägen och framför allt, en Kombo som diskar.


Yes, I´m living la vida loca.

Även om det just nu känns lite hackig . . . kanske beror det på att jag gör om samma sak 100 ggr om o om igen, ja jag följer samma mönster.
Kanske beror det på att skivan är på repeat på låt nr 3, för det är min låt.
Ja, genast undrar ni, vad pratar han om . .. well, Los Copihues har Auditions på lördag.
Och eftersom vi firar 30 år, så har vi iår slagit upp våra dörrar, It´s time to se hur Los Copihues gör.
Dags att ta kål på flera rykten, så som att "Nando är den som bestämmer i Los Copihues".
Lr, den bästaste av alla, "känner man Nando så blir man Musa i Los Copihues".
Det är just sådana rykten som gör att min 20 åring aldrig haft en ärlig chans, hon har fått kämpa tiisssen.
Dansat med barnen så länge jag kunde hålla henne där, men ska sanningen fram, så finns det bara en Musa för mig.

My Muse !!

Any way, det är asså dags för Los Copihues att visa vad vi kommer med till karnevalerna 2012.
Musik ska spelas, Los Copihues ska Showa , poäng ska sättas och med det, så startar karnevalen och vårt 30-års jubileum.
Vill du komma, let me know, via facebook, det finns en gäst lista.
Kom o se när Los Copihues tar kål på rykten.

På tal om rykten., It´s Gossip girl- Time !!

XOXO, Nando.



 

Inga kommentarer: