lördag 18 juli 2009

Äntligen Lördag !!!

men det e int e vilken Lördag som helst .. det är den 18 Juli 2009.
Om ni skulle ha missat det hehe.

Jag har precis avslutat mitt pass, o trotts att det ibland kan kännas svårt att "bli" stockholmare så har det gått hyfsat bra.

Nando at SJ

Idag jobbade jag med Simon, killen som kommenterade mina skor och imponerades av min samba dräkt.
Han har tydligen inte sett Pride och QX vagnen.

PRIDE 2008

Det e ju där jag brukar stå ... i ngn kreation med vingar.
O på tal om PRIDE ... frågan är hur et blir i år ... ... ... Pride parad eller inte Pride parad ... ... just nu lutar det åt ett nej :(

Men jag kan ju glädjas att jag från och med idag tar tag i mitt liv.
77Kilo kan man inte springa runt o stolta med !
Inte i en värld där alla strävar efter den perfekta kroppen ... ... o det är min värld det.
sjukt men sant ... idealet är skadligt, men vad ska jag göra ... .. vill man synas så får det bli snyggt va?!!?

No more chocklad!

No more cocos-boll!!

O för att stå emot frestelsen så tog jag lite bilder på vad jag ska hålla mig borta från !!!

Any way, Ny duschad, med en Dagens(the vin drink u know) i handen sitter jag o lyssnar på Bollywood musik.
Ja, jag vet... so udda ... men så bra.
Bollywood och jagär ett, mkt kännslor, glädje, sorg, dans och sökandet efter den eviga kärleken.
ja, de gör filmer om mitt liv ... o det el ite konstigt.
Men ok, Bollywood är min stil, jag älskar bollowood filmer o ser gärna på dem mer än ofta.
även om det sker i perioder så finns alltid musiken där.
Jag e så tacksam för YOUTUBE ... it rocks!!!

Bollywood

Ta filmen Kabhi Khushi Kabhie Gham som betyder "sometimes Happiness, Sometime Sadness"
är det inte mitt liv upp i dagen så vet jag inte vad det är.

Ja, back to lördagen då.
Idag blir det lite fest, Lite för att jag jobbar tidigt imon.
O trotts att jag blev neckad på stureplan här om dagen så tänker jag ge det ett försök till.
Jaghade nämligen havaianas på mig (Flip- Flops) o även om de var äkta och trendiga så var det inte stureplans like hehe.
Ja men då så ... en ny dag med nya tag.
Srer ni mig ute kväll så skicka hem mig ok.

Besos Nando.

The Wine, med mitt fönsterutsikt

Ps ... Dagens är super god med Sprite ;)

Inga kommentarer: