tisdag 14 juli 2009

To Do ....

Or Not To Do?!?

ja, det e dagens fråga!!

Hur mkt ska man anstränga sig egentligen.
och hur stor plats får fåfängan ta plats?
O är det bara mitt alter EGO och jag nu eller?

En morgon trött Nando

Ja, det e faktiskt tankar jag vakna med idag(this is my life!!!)
O det har nog endast med mina drömmar att göra, o dessa påverkas av händelser, planer o tankar man har redan innan man somnar.
Och då pratar jag naturligtvis inte om drömmar som i mål ... .. get it?

Att vara 37 och få höra att man ser ut att vara max 28 är riktigt kul, speciellt för att jag verkligen inte känner mig som 37.
Nu kanske alla inte tycker detta, men jag tycker att en välbevarad Nando gör sig bra för mitt EGO!
Och det har absolut inget med att vara vuxen att göra.
Bara det yttre ;) trust me.

Produkter är det magiska ordet!
För att lyckas så får man se till att vårda sitt yttre, o då kommer dessa olika grejer bra tillhands.
Lilly har alltid tjatat på mig, använd krämer, natt, dag skrubba ansiktet, köp hittan o dattan.
Herre gud, jag undrar hur folk har tid med allt detta !!!
Ska jag göra allt hon gör, så tar min morgon tid inte 10 min längre.
Nu kan det ta upp mot 1 timme o då e det inte bara frissan som ska fixas!!


För ska jag raka mig, borsta tänderna och ta på linserna.
För att sedan "skrubba" ansiktet, tvätta rent ansiktet ordentligt.
Sen ska jag skydda huden med ngn kräm, gärna ngt matt o anti blank.
ja, sen var det håret.
O nu när jag ska spara håret så tar det sin lilla tid, o en hel del hårgele!

Ja o sen så ska man hitta ngt att ta på sig.
Är det utgång så kan det bli flera, flera FLERA!! ombyten.
Är det vardag så blir det enklare, I lika Vardag!!

Men vads ka man köpa, vad är bäst?
Det är djungel av produkter där priserna varierar från 145 till 1255kr
jag säger en sak Dyrast är inte alltid bäst, här behöver man inte tänka på märken ... ...
inte på samma sett som en outfit i alla fall.

L'Oreal

Any way,
Produkterna som jag använder flitigt är från L´oreal, och de kan jag verkligen rekommendera.
Just sådana grejer behöver inte kosta flera tusen.
så då kan man lägga pengarna på annat.
Ett svenskt pass kanske??, Nä en ny skjorta röstar jag på!!

Priserna på produkterna varierar lite beroende på var du hittar allt, Kick, Åhlens eller NK.

så, nu är kl 08:10 o dags för dagens kur och sen är det lite träning.
Ja, man får verkligen hålla igång
, svettas och fräschas till.

C ya!


P.s

Jäkla drömmar !!!!
de sätter lite press på mig ju !


Inga kommentarer: