tisdag 21 juli 2009

efter en lång dag .....

Kvittot del 2, på Akuten!

Nästan 1000kr fattigare men utan tandverk så är det äntligen dags att dra sig tillbaka.
SJ ser till att hålla mig sysselsatt o lite till .... så jag drar mig tillbaka för idag.
Och det gör i mitt rum, ett rum som säkert är ngt på 15kvm..
Ja, det känns litet i alla fall .. .. men sängen är en stor härlig säng, så jag sover som en kung.
och efter dagens bravader så e det precis vad jag behöver.
Jag var uppe redan kl 07:15 för att ta mig till akuten på Polhemsgatan, tur att de fanns för att igår natt när det gjorde som ondast så var jag redo att betala 2700sek för samma grej.
men när jag ringde så en andra gng så var alla tider tagna... 5 min efter ...hmm ... ska man tro på det?? eller lät jag fattig i luren??
Är det mkt dyrare i Stockholm eller e det bara jag?

ja, ja .... Annars å funkar Stockholm riktigt bra.

Min del av Stockholm i miniatyr(kungsholmen)

Jag slutar inte att förvånas över hur lätt det var att anpassa sig till 08-landet.
Eller så är det så att Göteborgarna imponerar mer på 08-orna än tvärt om.
Any way.
Jag får träffa o umgås med mina vänner NON stop.
I lördags var jag ut med Lilly, Rodrigo och lite annat folk ... vi glammade upp Torget och Zipper tror jag det hette, den andra klubben asså.
Any way ... e det ngt vi kan så e det att mingla snyggt hehe.

En spanjor, Alex, Jag, Feiona o Guillaume på Torget.

Torget är en tredig bar, mycket mindre än Gossip och inte fullt så personlig, men bra.
Bartendern kunde sina drinkar o då blir allt genast mkt partygare hehe.

Stockholm då?
Vad finns här mer?? förutom bögar o Bratts? O Kändisar av alla kategorier ??
Fick nämligen se en berusad La Camilla flasha sina bröst mot fönstret på min hotellbar, gissa om norrmännen undra vem det var.
Ja, sen så har jag sett kändisar åka tunnelbana, sitta o drinka ... ja, tänk att de är som vanliga människor.
Sen finns dem som gör allt för att synas men förgäves ... ...

Ja i Stockholm finns det allt.
Jo, sörrö nu ska ni höra. jag var ute i stan med Carro igår o hitta mitt nya redskap.
Redskap för att träna så klart !!
o med tanke på att träningen funkar så där bra, så kan detta vara till hjälp.
det är inte så märkvärdigt egentligen men jäklar så kul.

RYN WALKING SHOES

Den nya tränings skon!!

Till o med tyskar kan skaffa den nu haha!

Glöm bara inte att ta på de vita tubsockarna då!
nä, men skämt åt sido, super bra skor, eller hur e det med att tro på allt?
Ska man tro på allt som skrivs ... läs här : aktivera din kropp ja, säga vad man vill.
roliga var de i alla fall, om jag köpt dem?? .... ... näää jag ger mig lite mera tid innan jag skaffar dessa.
Inte vill jag införskaffa yttligare ne grej som jag ej använder.
som mina inlines... remeber them.
V-lenon fyllde år o fick dem av mig ... jag hade bara använt dem en gng o det lutade åt att aldrig med använda ...just dem i alla fall.
Åka taxi med mina inlines på ... ha! det e bara jag det.

Ja, nu återstår det bara en sak:
ROBINSON 2010!!


nej jag ska ej vara med ... men en druga vill delta.
Nu är Jonny Cizmic en av kandidaterna till Robinson 2010.
så jag röstar på honom för att se om Robinson kan bli ngt att ha hehe.
Vet du inte vad druga är?? GOOGLA då ;)
vet du?? ge din röst, det blri skoj.

Ja, iväntan på ngt bättre så ..natti natti

1 kommentar:

Sötbollen sa...

Åh vad kul å se att fler hejjar på finaste Jonny!!!
Tusen tack för allt stöd! Han är det bästa som finns :)

/sanna