fredag 31 juli 2009

Pride del Två ...


Skicken kväll!!
Ett fullt Pride Park!

Jag är absolut ingen schlager galning, alla vet att samba e min grej.
Men att just Torsdagar på Pride-park är den bästa dagen, det är det tack vare schlagern.

Charlotte Perelli.

Sångarna avlöser varandra i takt med folkets jubel.
Jubel var det verkligen, parken var smockfull!!!

Magnus Carlsson

O program makarna vet hur man ser till att lyfta en så kräsen publik, ja inte e det genom att låta Krister björkmans man sjunga alla låtar vars sångare ej deltar ... ... det var för mkt.
Jag tror starkt att det e priset vi får betala för att sen kunna se de stora stjärnorna.

Shirley Clamp

Any way,
Kvällens höjdpunkt var helt klart när Alexander Rybak intog scenen.
snacka om en underbar stämmning.

Alexander Rybak.

Det e samma rysningar som man får av att se ett fullsatt Maracana, eller att se en Samba skola vara i sitt Esse.
jag rös från topp till tå!
och från arm till arm.
O Alexander t$rotsade Regnet o Farytail gjorde att regnet som öste ner inte kändes ett dugg nära ... ... .. inte till showen var över insåg jag hur kallt jag var.

ja ... en upplevelse, o det e samma kännsla varje år, Russlana måste ändå vara den som tar priset.
eller var det Lena, Lena PH ni vet ... ..Ont det gör ont ... ja det var nog så.
BÄST!!

ok, Marcus ni vet, min vän från Gossip spelade på Leos tält, som senare hade karaoke tävling.
så kul va, o hela Gossip gänget var på plats.

Karaoke i Leo´s tält


Dj Marcus



Me and Anna panna.

De ska gå paraden, det ska bli kul atts e dem ;)

Ikväll då?
jo, sörrö, mingel på Scandic Malmen, med de tio finalisterna i MR Gay Sweden 2009 .. .. spännande!!
Krizz de light och Miss inga kommer att finnas på plats o ge stället liet glamour.

ja, fester då?
Jag har faktist ratat de stora festerna.
För mkt House ... mkt snack o liten verkstad, dessa fgrejer blir för stora ... men jag ska försöka ta mig till klubb Caliente, var det nu ligger.
O imon ... e det Parad.
Show time!

vi får se hur bra det blir ... ... det e klart att jag haft lite press, men men .. jag får supa mig snygg imon haha.
för att jobba festa o träna har absolut inte gått ihop!

ok, nu ska jag jobba klart o sen ut!


Me And guess who !!
Happy Pride ;)

Inga kommentarer: