torsdag 30 juli 2009

Pride del ett ...

Nej, jag har inte tänkt att ta hela Priden helt, för att fatta vad jag menar så måste man ha upplevt Pride, o då i mitt sällskap för då blir det som bäst ;)

Trust me!!

ok, men först, jag bjöd med mig Cristian, min guddotters storebror, hit för att umgås med oss i ett par dagar, det blev två nätter på hotell o allt vad Stockholm hade att erbjuda.
Gröna lund blev som sagt en succé, trots att mitt SL kort och bilden från lustiga huset tappades bort.
Frågan är om det var valentinas fel eller mitt.
Äh!, jag skyller på henne, sjuttonåringen, det e lättast så hehe.

Åk-Band till alla barnen


Barnen ;)

Vale o Cristian gillade lustiga huset .. lustigt va hehe

Ett stort och ett litet barn!

Tonåringar!!!

Pride då?
Jo, medans mina barn gick på bio så tog jag mig friheten att smaka på några glas rosé på Pride Park.
Ja, det känns som att Pride blir större o större. Så mkt folk!
o bungyjump ... jag vill ... men inte riktigt än!! hehe
Ja alltid finns det ngt nytt.
Del ett är alltid för att gå runt, mingla och känna sig hemma.
Jag träffa Micke, ja, ni vet El Negro, My Friend.
Han är alltid kul att träffa o se på.
Grät en tår över den stora sorgen över min brors bortgång, skönt att veta att en vän alltid är en vän!Nando o Micke

Tack micke ;)
Annars e han sig lik, han syns och hörs, o e så lätt road.
Han sociala kompetens är i topp, nygift och ja .. sicket liv hehehe.
Kvällen avslutades med dans på Clubb Caliente ... o jag måste säga:
Det är alltid lika kul att få skåda den svenska taktlösa mannen ta reggaeton steg ... ... ... i ringen med ett gäng latinos.
Can u se the picture ... ... så bäst va!!
beundrar alla som vågar ge sig här på detta sätt.
Dagen pris gick dock till den 6-årigen som sopade golvet o skakade som bäst!!
Och nej ... han e inte gay. Men kanske hans föräldrar ... cool var han i alla fall.



Gänget o jag

Det är lätt att känna sig liten på Pride, Här e Krizz De Light

Kungen på dansgolvet!


The one and only ... ... me!

Happy Pride!!!

2 kommentarer:

you know who.... sa...

gick ni utan mig :'(

Nando sa...

Mäh!! Who??