måndag 27 juli 2009

en lååång helg ...

tar sitt slut, o jag kan bara dela med mig av det i b bilder.

det är söndag och ja, jag är liiiite lätt trött.

men ...

Jag åkte till Götet o fick träffa Nicolas

Och Tina

Valentinas mamma, Nataly fanns på plats.

Jag fick träffa min pappa

Criolerna ville också fira ...

Ante, min svågers födelsedag, det var därför jag åkte till Götet ;)

Jag passa på att hälsa på Gretas följ länken för att kolla in gretas på nätet.

DJ Zocky spelar för fullt, han älskar sin spegel o jag hans nya AC!!!

Min vän Agron var ett måste!

tebaks te jobbet

Vale somna o ladda sina batterier för vad som komma skulle ...

En kändis besökte bistron ... mer om detta sen

Vale fikar med mig på mitt favo stället ... Espresso House ( ny länk)

Vi hitta en super restaurgan i stockholm

Man får mixa sin egen mat o se kocken laga den, detta är mitt val

Vales röra

vi gick runt kungsholmen o stötte fick en resa tebaks i tiden ... Demostrationernas tid

Jag o vale stödde Iranerna o gick med dem en bit ... tills ....

Latinamerika fick ta över .... med en dålig samba show ...

men vi hade kul i alla fall ... många grupper a lá hammarkullekarnevalen ... för 25års sen ...

O de avslutade med en super salsa fest ... så bäst!

Jag hade saknat min jobbiga sjuttonåring!

Tack föe idag ...


ps. mer text imon ;)

Inga kommentarer: