lördag 4 juli 2009

Från tåget ...

Ser jag det svenska landskapet swisha förbi, sicken utsikt, sicken grönska ... o min pollen allergi gör sig påmind!! ... men med "sommartider"i lurarna så kan jag ej låta bli att bli nostalgisk.
Nostalgin från förr, polarna, musiken, stilen, Oscar, ja ... allt som jag tog del av under min ungdom.
Och med tanke på gårdagens resa i tiden,så finns inget annat ord är nostalgi.

På Divane, ett underbart ställe, gjorde jag Entré, men ville snabbt vända .. vad hände med AC:n?? Hur är det möjligt att ställetinte har Ac ... ...
Caramba! tänkte jag ... bara svettiga bilder ... fy!!

Any way
4 old times sake/Pablos 35års fest, var verkligen en resa i tiden.
Tänk att jag för 20 årsen fixade ihop Pablos och Oscar 15års fest.
Med limmo, skumpa o hela kalaset
Det var inte illa för att vara 17-år och fixa allt detta för brorsan.
Jag blir imponerad själv när jag tänker på detta, Bra jobbat Nando!!!

Any way igår pumpade musik ut,från olika epoker av min ungdom,genom högtalarna.
De spelade allt utom Leila K, det hade inte Dj:n hahaha kul va!
Ja, och salsa kungen(jag) fick sig en sväng och jag sopade golvet med Fröken Brun eller var det moppa jag gjorde hehehe.

Alla verkligen kändes igen, fast jag senare i natten kunde ifrågasätta åldern på de små svenskabrudarna som bara råka komma förbi.
vad heter detta stället o vi bara dog av skratt.
:O hur gamla e fröknarna?? ... ... ... det fick ett "tänk snabbt" blick .... ... öhh 20.
20år .... my ass! säger jag hahaha

Any way, festen forsatte ... Även MJ fick äran att bli påmind.
med en show, lik dem vi ofta såg ute på klubbarna .... ja, snacka om nostalgi.

Oj... Laxå nästa ... snart ska jag av.
För alla de som var där igår, GRACIAS.
Underbart att få träffa alla er igen.
För er som ej deltog, Sicken miss!! Låt det inte hända igen....

Och låt det aldrig ta slut!
DANCE!!!!!

Inga kommentarer: