fredag 10 juli 2009

JUDAS

Var dag är inte sig likt....
O nu när man "flyttat" till Stockholm så inser jag att nä, gräset kanske inte alls är grönare på andra sidan.
Mer av detta återstår att se ....

any way,
5veckor av, andra sidan borde ge mig lite distans till livets verkliga jag.
Och samla krafter för vad som komma skall.
Ja, tänk att man ständigt har nya fighter.

Man går ovetandes av att det finns folk som sticker kniven i ryggen på andra.
O att själv bli drabbas av denna extremt fula akt är verkligen inte ngt jag förväntar mig, absolut inte vid 37års ålder.
Var inte detta mer aktuellt i mellanstadiet??
Eller är det så att tjejer gör så när deras auktoritet är i total obalans och de känner sig hotade av att andra ifrågasätter en handling?
För det måste vara en total osäkerhet som gör att man sticker kniven i ryggen på folk, allt för att framstå som en bättre människa, eller vad tjänar man på det ?
Ingen applåderar denna handling, tvärt om.
Personen i frågan blir ju mindre populär inte bland oss dödliga i alla fall.
Gör inte denna handling att man sakta men säkert hamnar i total ensamhet?
Eller hur gick det för JUDAS egentligen?

JUDAS falska kyss

Det värsta av allt i detta ämne är ju att personen i fråga sedan länge låtsas som ingenting.
Jag kan ju bara glädjas av att skadan var minimal, verkligheten bevisar en annan sanning, den rätta.

Så, mina vänner se er om o hitta din Judas, innan Judas hittar dig ;)

Förresten är det så att Namnet Judas har blivit en synonym för svikare eller förrädare.
ja det säger ju en hel del va?.

Judas on you!

Inga kommentarer: