tisdag 8 december 2009

Aktuellt

SJ .. .. ja SJ är just nu jätte aktuellt.
jag vet ej om det har med den ner rivna kontakledning att göra, eller den kund undersökningen som Svenskan publicerade här om dagen.
Ja, att folk tappat förtroendet för varumärket SJ blir en stor nyhet, och ytters aktuellt nu när det i söndags var en lång dag för vissa resenärer.
Any way, när man gick för att se vad folk uppmärksammat vid undersökningen så visar det tydligt att resenärerna som svarat på enkäten, är en skara ovana resenäer.(mesta dels)
De lägger vikten på helt olika grejer.

Och de resenärer som Metro skrev om igår måste ha varit en första gngs resenär.
Och desutom så är denna person totalt oförberedd vid kris situationer.
Jag hade velat se samma resenär vid en flyg evakuering.
Deras reaktion till händelsen är utom all tvivel en desperat sådan.
Och en sådan med resenär skulle jag inte vilja ha i min närhet.

Sno mat från Bistron ?!?
Värmen e så olidlig att de måste ta av sig kläderna ?!?
Akut toabesök, när inget funkar på tåget?!?
ja, man ser tydligt att personen i frågan tappat förståndet helt.
o denna arma människa har en skara barn att uppfostra, ja det är lite skrämmande över hur dessa barn kommer att påverkas av moderns totala inkompetens.
Hon är säkerligen en bra moder, men bilden vi sett tyder dock på en panikfylld person.

Sen så måste jag ifrågasätta varför Metron inte kollat upp fler resenärer.
Tåget var ett multipel, vilket innebär två tågsett( ca 600 - 700 resenärer)
Vad tyckte alla andra 649 resenärer.
Hur förstående har de varit, varför snodde inte alla mat?, eller klädde av sig?
Det hade varit en bra bild för konstnären som fotar nakna människor, jag tror inte han fotat nakenhet på ett tåg.

Ja, ni fattar varför jag tycker att artikeln är så sne vriden.

Jag säger bara en sak.

TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON !! TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON TEFLON !!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahahhahaha............TEFLON!!!!!!
från syster yster