måndag 21 december 2009

hallå!!!

Eller !!!
varför e det ingen som talar om att det e jul snart.
jag som ALLTID är ute i god tid, nu får jag stressa.
I Hate this shit !!!

Bara imorse satt jag o mindes när vi var barn o Julen närmade sig.
Hur vi lussade och fick en massa pengar av pensionärerna.
pensionärerna som klappade oss på huvudet o sa, vad kul att de små indianerna tar till sig våra tradition.
vi brydde ju oss inte, det var pengarna vi ville åt.
Så gissa om vi lussa.
Nu för tiden gör inte ungarna detta .. .. .. inte för att jag vill ha dem springandes här, men ändå... TRADITIONER!!!

Å andra sidan så kanske det e lika bra, med all dessa Pedofiler över allt.
så vidrigt va!!! o nu när jag tänker efter så fanns det en gubbe som säkert skulle falla in i denna fack.
han ville att vi skulle lussa flera ggr, men vi reagerade på de pengarna vi fick . ... ngt lurt var det,så vi strunta i att lussa hos honom mer.

ja, nu finns det på Facebook, och tycker det e hur naturligt som helst .. .. fy F-n säger jag !!
Så jag uppmanar alla att gå in På Facebook o bli medlem i

FACEBOOK TA BORT GRUPPEN-PRIS - PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET 

Ge dem ingen chans att utnyttja våra barn!!! ja, jag blir riktigt förbannad!!



A ja,över till mig igen .. .. .. 
.. en annan tradition är att ha städat och tvättat och diskat före jul, o med tanke på att jag jobbar full ut nu så e det bäst att göra allt, jag har tills imon o fixa Julen ordentligt i mitt hem.

men först lite MAT!
Gracias José . .. José quien? No se hahaha ..

Inga kommentarer: