onsdag 16 december 2009

Årets första förkyldning.

o det känns som att huvudet ska trilla av och att näsan rostat fast.
Det roligaste av allt måste ju vara hörseln, man hör det man vill höra.
För när resenärerna ber om en Blatte, ja då  står det inte riktigt rätt till i mitt lilla huvud.

men men dagarna går, o blatten blir inte såld .. .. så tråkigt va!

ja, roligare var det att läsa tidningen idag, ja till o med riktigt uppmuntrande
Skumpa är bra för ditt hjärta.
Jag visste inte att jag hade problem i den fronten .. .. jag må kalas för känslokall men att vara så dålig är la att ta i.
Men men, jag gör som beodrat, beställer skumpa o blädrar vidare .. ..

Shit .. .. jag känner mig redan lite varmare om hjärtat.
Nyår i Estoeselcolmo kanske?

Well .. .. C ya!
(måste jobba)

Inga kommentarer: