söndag 27 december 2009

Kl 21:05

o jag har ägnat hela dagen åt Simpson och Anna anka.
Gårdagens Ay Carmba har satt sina spår.

Det kanske inte är så konstigt när man tror att man e kung i baren.
Jag vågar inte kolla mitt konto idag .. .. Shotarna flöda o jag lämna Ay caramba två ggr.
Vad hände?? hahaha
nä, på vägen så ångrade jag mig, jag ville inte hem riktigt då.
Vakterna måste ha trott att jag ej var riktigt klok.

any way.
Julen är över mina vänner, jag hoppas att ni haft en bra jul.
Min var bättre än förväntat.
Saknaden av min bror känns lite jobbigare i sådana familj tillställningar.
Men i hans namn och till minne av honom så fixade jag ihop lite bilder till musik som är från vår barndom.
Jag kan fortfarande inte lägga upp filmer här.
jag vet ej hur trög jag är. så jag läkar istället.
För det kan jag.
Här e klippet : Oscar Diaz

Ja, efter ne Hård Ay caramba så blev det en hemma lördag kväll, o detvar jag värd!!
nu är det dags att ge sig ut i Rean .. . inte för att jag planerat hitta ngt men man vet aldrig ;)

så Shopp shopp shopp!

Inga kommentarer: