torsdag 10 december 2009

Dagen då folk vaknar till !

Ja, folk runt omkring mig vaknar till o inser att Lady Gaga Rockar fett!!
Hennes senaste Hit "Bad Romance" e klart det bästa ur musik året 2009.
det kanske kom ganska läglig så här i slutet av året hehehe.

Nu vet jag inte hur man lägger upp klippet på Bloggen så jag länkar bara för det kan jag  .. .. jag e så kass på detta.
Jag måste ta o lära mig mer nu!!
Jag känner att jag ligger efter (men känn ingen press NANDO!!) folk ändrar sin bloggar, makeovar och stylar om det.
Jag vet inte om jag vågar .. .. .. tänk om jag trycker på fel knapp!!
Ja, det skulle ju vara typiskt mig!!

Nando NOLL teknisk .. .. ..

Yes, men e det ngt jag kan så e det fest, med stort F! o det var vad jag gjorde igår . .. o till Lady Gagas hit överallt... I löööve this shit!
Gossip hade som vanligt öppet, och när jag klev in så var det som igår.. .. men verkligheten är en annan.
det e sjukt länge sen jag var på Gossip.
Gossip som har vunnit QX priser två år i rad.
Folkets röster .. gött va ;)
Gretas har vunnit med, och kvar e det då, stället där jag extra knäcker ibland, QUEER.
Men först måste samtliga kvala, genom en nomenering.
Den är nu avslutad o den 16 presenterar dem som alla kan rösta på.

Spännande, o jag hoppas att folk nomenerat samtliga tre ställen ;)
För det har jag ;)

Inga kommentarer: