onsdag 2 december 2009

Efter en lång helg kommer en längre vecka .. ..

A riktigt så kan det kännas ibland.
Mitt helvetes pass med JUDAS slutade som det började .. .. .. i totalt nonchalans, jag vet att det är otroligt omoget och kanske lite osmart.
Men jag har aldrig sagt att jag är den smartaste eller den mognaste alla ggr.
Och tro mig när jag säger att det var det bästa jag kunde göra.
Man får ju inte slås, har mamma sagt.

A ja, stormen var över o efter en vila så var det som om att passet och hon(JUDAS) inte existerade.

Tillbaka till min vardag!
o jag har planer att fullfölja.
Nico skulle vara med oss hela helgen, som present till hans mamma, de skulle resa o fira Nataly.


Grattis Naty!!

Hon fyllde år igår sörrö o fast jag inte var bjuden på middag så önskar jag henne en fin födelsedag!

ok, any way ...
Ja, som att barnvakt inte var nog, jag hade redan planerat och köpt biljetter till AW delux.



Min älskade syster och jag
















 Le Scandinavium

Jag bjöd med min syster för att göra en favorit i repris, på Scandinavium, så jäkla bra va!

Och om jag nu ska namndroppa(det e tydligen trendigt) så festade Taylor Dayne i vårt sällskap.
Det är jag lite imponerad över, för hon var en av de coola brudarna under min ungdom .. ..
och ja, även om denna kvällen slutade i en ekonimist katastrof så är jag nöjd.
Jag menar 2600kr för två helrör var inte riktigt vad jag planerat.
och själv drack jag två drinkar, så det var de dyraste drinkarna jag någonsin hällt i mig.

Billigare och roligare blev det dagen där på .. .. .. har jag fått höra.
Ni förstår att Vodka redbull med för lite redbull ger lite bieffekter.
Jag skulle inte ens ut, och efter att jag nattat Nico, somnat med honom o vaknat till, umgåts med valentina o hon gått o lagt sig, o klockan blev typ 02.00
o efter flera sms så gav jag in ... ... en liten sväng till Ay caramba har gett mig en o annan "ÅH NEEJ" upplevelse.

Igen .. .. what!! Nando för hel... te!!!

När ska jag lära mig, att hinna ikapp andras party stämming slutar endast i "ÅH NEEJ" Upplevelser.
o de kommer inte fram förrens man blir upplyst om dessa "ÅH NEEJ" upplevelser .. .. en till två veckor efter.
så jag har lite kvar att uppleva ... hm!

Men nu e det dags att försöka grubbla över annat, så som att ... vem prata jag med i telefonen, helt seriöst o gav djupa råd om jobb o sådant?
Sjuttonåring vart lite sur på mig som inte kunde prata tyst i telefonen kl 05 på morgonen. NGN?!!?

Jag fatta nada... Gör du?

P.s Nico överlevde helgen, han är glatt ovetande om mina bravader, men undrar säkert om hur jag lyckats få en sådan affro frissa, dagen där på.


Bambam måste jag säga var en underbar hjälp med Nico .. .. .. värsta pittbull liksom.
O Sjuttonåringen visade sin bästa sida.. .. .. hon till o med diska, utan att jag bad henne.
jag kan bara säga en sak:


Nico måste få komma över oftare!!!

1 kommentar:

feiona sa...

va söt han e...