torsdag 31 december 2009

Sova .. .. sova .. .. sova!

Hur kan folk sova sig igenom sista dagen på året.
Min klocka ringde inte, så jag vakna av mig själv och har velat gå upp för ett par timmar sen, men icke sa nicke.
ALLA SOVER I DETTA HUS!!
Jag fattar inte detta, klart man kan sova ut .. .. ..  om man varit ute!
Men att sova igenom hela sista dagen e verkligen inte vad stod i min kalender!

men men, över till ngt annat.
Idag skull jag fixa, sola o greja .. . men solariet jag skulle till, har brunnit upp, detta upptäkte jag dock igår.
Tur att jag är grabben som alltid har ett säkert kort med mig.
Brun utan sol!! .. .. .. o i dessa dagar så får jag tänka att det e bra eftersom hela sats nu lagt ner alla solaruim.
I HATE THIS SHIT!!!
ska man inte få ha några laster??
- Jag dricker inte
- Jag röker inte
- Jag äter endast nyttig mat
- Jag motionerar mycket
 (ok varanan rätt men ändå!!)

Sola???, nä det bestämmer sats att jag ej ska göra !!!
Så om jag ser orange ut ikväll, på sista dagen på 2009 och på de första timmarna på 2010 så skyller vi på SATS!!
Fast ähh det första timmarna på 2010 gör inget,  folk är så berusade o det är då jag brukar bli som snyggast, hehe.

Nä, nu får jag försöka skaka liv i min värd, världens lataste värd, sover än !!! o kl 13.05!

FRUKOST!!!!!!!!

Inga kommentarer: