onsdag 14 april 2010

Ahh sicken underbar dag !!

Att vakna upp idag trodde jag inte skulle kännas annorlunda.
Jag har ju ändå gjort det ett par ggr, nu pratar jag ej om att vakna upp,  utan det faktum att ....
Idag e jag KUNG o då inte bara i baren.hehe.

Jag vakna med mess på mobilen och för att inte glömma ngn betydelsefull så : Tack för hälsningarna kära vänner!!
Det är nice att få sms, ännu trevligare när de bara önskar dig en bra dag, men bäst är det när de önskar dig  det bästa av det bästa.
YES, en riktigt bra start på dagen, Happy me ;)

Nu e jag inte den som skyltar med födelsedagen, inte för att jag har ålderskomplex, utan vet man så vet man, vem man inte eller får redan på det underdagen.
Så tycker inte jag man ska känna sig dum, man kan inte veta allt här i livet .. .. .. det säger jag alltid till min 18-åring.
Det är ok, att inte veta allt här i världen, älskade unge.. .. MEN TA REDA PÅ DET DÅ !!!

Min 18-åring undrar vart jag får allt från!
Hon som för övrigt försökte skaka liv i liv efter midnatt  men icke sa nicke, Han sov ååååhhhhh så gott.
Efter gårdagens målning, kakel problem, träningen och möte så var jag helt slut.
Somna ganska exakt 23.45, jag visste att mitt barn ville var den första att gratulera, så jag försökte hålla mig vaken. Men jag somna  .. .. och så där gott som elefanter gör... sover stenhårt gott.
Det kanske var därför jag skulle skaffa en elefant förresten, att kunna sova med.
men nej, nej nej ... vem vill sova med en elefant egentligen.

A, vad ska jag mer skriva om ... .. Min FB är full av gratulationer, dagen i ära så jag fick bytt min tur
och jag lyckades till o med byta så jag kan gå till tandläkaren den 6 maj.  
Tack för det SJ !
Nu slipper jag höras mammas  ... öhhh jag hittar inget annat ord är för tjat ... .. men a ni fattar vad jag menar.
Och detta får mig att undra, hur länge ska mammor ha rätt att tjata .. ... så som om tänderna?
Jag hör inget annat än, Nando har du varit hos tandläkaren? Har du kollat dina tänder? Nando har du borstat tänderna? Nando dina tänder! Jag sa ju till dig gå till Tandläkaren!!
Sen bokar de tider åt en också.
Asså, Jag har en underbaraste Mamma!! inte bara för att hon är världens bästa mamma (gud vad skönt det känns att skriva detta!!).
Men hon gör ju allt för mig, men är framför allt den som orkat med mig under alla (små bokstäver) dessa år.det ger henne all rätt till tajt, eller?
Egentligen borde jag gratta henne idag hehe

Gratis mamma för din tålamod, styrka, temperament och för den underbara mamma du är !
A nu vet alla hur det kommer sig att jag e den jag e o var jag får allt från.
MAMMA !!! hahaha.

ok, "Grattis mamma" delen på dagen blogg har inget alls att göra med att hon fyllde år för 12 dagar sen.
Då var jag fullt upptagen med SAYAN, så då var det bara Bolitz som gällde.

och nu e det jag ... men mamma får alltid plats.

så, nu ska jag gå runt och känna mig kunglig.
Det är ingen vanlig dag idag, det är MIN DAG !! Wuhuuu !!

Inga kommentarer: