onsdag 7 april 2010

Åhhhh vad livet e härligt !!

när man e ledig !
Jag har idag inte gjort annat än njutit av min ledighet.
Fixat kaffe, en macka och lyssnar på ADAMO(spansk romatiker) även kallad för "löksyndromet" framkallar tårar efter tårar hehe.    Följ länken så fattar ni vad jag menar.

men nej, jag sitter inte o tårar, jag njuter !!

Surfat runt lite på nätet, kollat på vår pareja dans och har verkligen varit svårt smälta ner att vi ej fick stå på prispallen. Vill ni se vad jag pratar om så klicka här ;)

Men ja, nu när alla Panacod, Voltaren, Diklofenak tabletter börjar rinna ur min kropp så kan jag säga att jag återhämtar mig från denna hårda förlust.
Ja, Iprem hjälpte inte längre mot mina onda knä.

Men en sak måste jag säga, i alla dans o dess uppståndelse så glömde jag bort en sak.
Jag glömde totalt bort att berätta att jag i största hemlighet klippt mig !!
Det var en liten pakt jag o 18-åringen hade.
Om vi dansar så klipper jag mig .. .. o så här i efterhand så känns det jätte skönt.
duschar på 5röda wuhu!!

Och att se ett par år yngre ut, gör det hela inte sämre hahaha.

 Nando, Cicci och min nya Frissa på Zio-Zio !!

nu ska jag till lokalen för att Los Copihues kämpar hårt för att nå till Karnevalen 2010.
ni måste bara komma för att se oss, vi kommer att slå gnistor ... vänta bara ;)

C ya !!

Inga kommentarer: