måndag 26 april 2010

... måndag ...

Det enda måndagen gör e påminner om att alla normala människor har en hel vecka till nästa helg.Och eftersom jag inte tillhör denna eminenta människoskara så tar jag måndagen som alla anra dagari mitt liv, med en klackspark!!




Det roliga på måndagar e ju att logg ain på Facebook och se alla olika statusar om hur deras helg varit.
Ojag måste ju haft en riktigt upptagen helg, då min status var från i fredags.
för er som undrar var jag mena så var den så här :

Just nu vill jag vara lika full som fjortisen som däckat på skövdesbuss station! I hate this Shit!:@

Min lediga fredag sluta med att jag tog ett extra pass, jag behöver nämligen pengarna nu när jag ska flytta.
Jag hamna i Skövde men ett Regionaltåg och hade sista biten hem, men då fick vi problem med tåget och avgången ställdes in.
Jag som skulle möta min polare 00.03(jag slutar nämligen 00.02) blev inte det mista glad över mitt tidigare beslut om att jobba extra!!
A ja, ngn träff med vännerna blev det inte, istället var jag strandsatt med 42 passagerare i Skövde.
I väntan på  att den beställda bussen skulle dyka upp så satt jag med övriga resenärer på stationen, då trillar en fjortisgrabb in med värsta fjortisfyllan .. .. .. o tillslut däcka på flickvännens knä.
O jag ville liksom byta plats med honom, för då hade jag varit i min egna lilla värld.
Den ända nackdelen var la att byxorna hängde som byxor ska göra nu för tiden med ett par extrem fula HM kallingar som flaschades fram.
Istället för att tycka synd och hjälpa killen som inte kunde kontrollera sitt sprit intag (ni vet så där som föräldrar borde reagera) så blev jag mest förbannad över att han med så fula kallingar kunde vara i ett mer berusad stadium än mig ...
 I HATE THAT SHIT !!!!

A ja, don´t u worry, jag tog igen det under lördagskvällen hahaha.

men nu e det måndag, en ny dag,´en nya vecka, nya utmaningar.

Först lite tvätt o sen mer packning !!!

Inga kommentarer: