måndag 12 april 2010

You are always on my mind

Det var det första jag kom på när jag såg denna bild.
Inte för att jag är så djup i mina tankar, jag e  ju en ganska ytlig kille .. .. .. eller så.
Ja, så vad försegår i mitt huvud en dag som denna.
Dagen efter att Nando glömt att ta sig till jobbet, ja .. . katastrof !!

Nu var det inte riktigt så heller, utan jag kolla fel på mina tider och läste 2:53 istället för 12:53
Och när jag kom på detta så hade tåget redan åkt, min stakars kollega D.T fick ta hela min tur (arbetspass).
Det e precis så här man ska göra om man ska göra sig opopulär !!

Oprosti mi !!

NEJ, NEJ, NEJ ... det e verkligen inte det jag strävar efter, så jag ber så ödmjukast om ursäkt för mitt mistag.
D.T hoppas att du verkligen förstår att mitt huvud var helt i flytt tankar, sorry sorry sorry !!!

Och ska jag nu bli opopulär, så får jag först se till att bli populär .. . eller hur ;)

Straffet för detta misstag blev en lika tidig tur idag(om inte tidigare), och slutar först kl 13.39, så för mig som inte gillar att vara uppe tidigt, så är det inget populärt pass.

Ok, ngt som e riktigt populärt det e ju att flytta, alla bitar i denna tanken kanske inte är riktigt populära men i det hela så hell yeah !!

Funderar starkt på att hyra en flytt firma och låta dem sköta jobbet .. .. inte för att jag brukar göra jobbet själv men ändå.

Det kan faktiskt vara skönt att peka utan att behöva tänka på annat.

SKÖVDE NÄSTA !!!

Inga kommentarer: