fredag 9 april 2010

Flyttfeber !!!

Om man nu kan ha flyttfeber, så e det precis vad jag har.
Jössös !!! Att flytta två dagar efter HK karnevalen stressar verkligen upp mig.

Så vad nu går jag upp ottan, eller ja, kl 10 närmare bestämt hehe.
det e faktiskt riktigt svårt att gå ur sängen när man har hela vänner serien i datan hehe.

ok, men sen e det bara att sätta igång.
Vad e det jag gör då?
jo, så här e det sörrö .. .. .. för ca 8år sen kom vi på att måla om kaklet i köket, för att göra det med vårt kök .. .. .. d.v.s trendigt!!
Det bruna/oranga kaklet passade verklgen nte in .. .. sagt o gjort.

 Så här "fint" har det varit i 8år

Jag som inte e så händig lät min sambo göra jobbet, men även om det på vissa ställen såg ut att ett dags barn målat det så var vi nöjda .. .. ..  o den nöjdheten får jag sota för nu .. ..
Men det såg ju snyggt ut i skenet av levande ljus!!
Men besiktningen lär ju inte ske nattetid eller i skenet av levande ljus, så nu e det alltså dags att ta bort det!

 Här tittar original kaklet fram !

Och sudda bort det funkar liksom inte .. ... för jäkligt tycker jag.

Så nu står jag o skrubbar o skubbar o skrubbar ... .. .. .. o skrubbar !!  just nu hatar jag mina briljanta ideér .. ..

 Ååååååhhhh !!!!

Jag undrar hur det ska gå för mitt vardagsrum, mitt sovrum o 18-åringens sovrum ... ... a ni fattar att jag får lite lätt panik. Jag har nämligen inte gjort om dem en gng utan två ggr på 10 år ... shit och båda gångerna var det andra som gjorde jobbet .. .. ..
Så om ngn av er kan detta mkt bättre så please... be my guest !!
Jag kan kan stå för underhållningen ;)

a ja, det bästa med dagen e ju att jag fått lite sällskap, nico kom o förgyllde min morgon !!

 happy us ;)

nä, nu hinner jag ej mer, det ska ju sys lite till karnevalen med .. .. ..  ge mig mera tid !!!!

1 kommentar:

Chantal :D sa...

HAHAH, vi ska också flytta 2 dagar efter karnevalen ;) Mamma håller på att dö av stress xd