onsdag 29 september 2010

Dagarna bara går

Och äntligen börjar allt falla på plats.

men först lite av veckans stora grejer,
Jag har aldrig besökt tingsrätten så här ofta som den senaste tiden.
Och nej, jag har ej gjort ngt olagligt o man inte räknar till de bilder jag tar när jag har tråååkigt.hahaha

 Det e ok, man kan inte vara snygg i alla lägen !!

Any Way ...
Jag är på en öppen rättegång, som åhörare men känner målsägande och det är en tuff period de går igenom,
I´m simply supporting them ;)
Det är inte klokt vad mkt man lär sig av domstolarna.
Jag funderar skarpt på att skicka min 18-åring dit, minst en gng i veckan, för att få en uppadtering av verkligeheten.
Det är klart att jag blir orolig när mitt barn inte är hemma kl 22.ngt !!
även om hon är 18 och det är hennes mamma hon ska vara hos.
Imorgon blir det ett samtal med The mother för att vi får en klar bild av hur jag inte vill ha det.
Ja, ibland måste man slå näven på bordet, och med allt som händer i stan, o 18-åringen som ALDRIG svara på mobilen nej, hon borde inte ens få få ut !!!

märker ni min frustation ???

A ja, as Agge says: nog om det!
Min lilla vrå börjar bli riktigt mysig, Spegeln är på plats, o siken spegel, så nöjd va !!
har nog aldrig haft en så stor spegel hehe.
Hyllorna ser riktigt fina ut, o tavlorna i köket ser ja, ut som en Nando grej, ficj hjälp av lotta att sätta upp dem.
Tack lotta potta, lotta som för övrigt inte inspirerar till nyttigt mat intag.
O inte Mille heller för den delen.
Båda vill bara käka pizza ... Äckligt !! men åhhhhhhhhh vad gott.

Nu när man inte dansar i så många grupper så kanske e dags att ta tag i träningen.
Jag e ju faktist frisk nu... så jag har inga fler ursäkter.

Nando, nando, nando !!

Nä, nej nej det får inte stå en massa folk och hejar när jag ska träna.
Men jössös , jag kom på, att med mina 79.9 kilon + moms så kanske jag ska ta mig till ett gym långt borta från mig.
shit det e värt en tanke asså, slippa se folk.

ok, en sak e säkert ... dags att sova, imorgon får jag besök till frukost !! wuhu !!

Inga kommentarer: