tisdag 14 september 2010

Jobb ansökan ...

... ja, nu var det alltså dax.
Att söka jobb är kanske inte det lättaste.
Speciellt inte när maninte hittar alla sina dokument, de ligger kvar i en dator som haverera före flytten.
Any way,  nu e det så att jag ej ska söka mig ut ur SJ utan upp i lilla stegen som de öppnat dörrarna för.
Nu söker de nämligen personal till nya tjänster, och jag vill ju inte vara med o missa chansen.
Antalet platser är visserligen inte så många som vi är, och jag ligger inte först i ngn kö, men att visa intresse kan vara bra.
Sen är det bara att hålla tummarna, vem vet, Sj kanske tycker de behöver lite nya vibbar.

That´s me !!!

Så, vad mer är nytt ??

Jo val i Sverige.
Av ngn konstig anledning så känns det som ett av de viktigaste val på länge.
Och det har SD sett till att skapa.
Ett parti som grundar sig på en invandrarfientlig politik. Och ja det är inga goa vibbar.

De Röd-gröna får de lägsta siffror ever på olika mätningar, medans Alliansen stärker sin possition.
nu kanske man tycker att  det är ok att Alliansen styr Sverige, men de kommer ej att göra det med majoritet.
En minoritets regering med SD som vågmästare, och det vore katastrofalt för den neutrala Sverige.
Vill vi verkligen att Sverige ska bli nya Frakrike ??

Själv kommer jag att rösta på Vänstern, so yes,  rödare then ever så långt borta från SD som möjligt.

De rödgröna !

Nej, detta är inget jag vill, så jag uppmanar er alla, Tänk på hur ni lägger er röst.
Och om du inte vill rösta rött så rösta grönt, och håll SD borta från Maktens korridorer.



Ja, det var det lilla jag ville få fram idag .. .. PROVE ME WRONG

Inga kommentarer: