måndag 27 september 2010

Måndag hela veckan !!

Ja, om alla måndagar vore som denna så YES, Måndag hela veckan !!!

Gävle turen är lagom uttröttande, så efter att laddat batterierna i min soffa så var det dags för dagens stora händelse.

Shopp Til I Drop !!

Och yes, det gick riktigt bra, o nu känns vinter garderoben ganska tillfredställande.
En ny jacka kanske ..  a ja, det återstår att se.
Det beror på om jag hitta JACKAN .. .. o så kräsen som jag är  så ... icke sa nicke.
Jag har förra årets, men en polare köpte en riktigt snygg jacka, jag är lite bitter över att han köpte den före mig, o nu kan jag ej köpa den .. .. men men bitterheten bytts bort mot mera shopping haha

En sådan Fåtölj kanske ??


Och samtidigt så passa jag på att kolla inredning, lägenheten måste bli klar snart, och ja sen köpte jag en bil.
o sen fika jag på NK, i love Espresso House .. och med lite nya kläder, parfym, krämer och snygga vinter skor så var det en riktigt avslapnande fika.
O syrran sällskap var ju riktigt upplyftande och inspirerande.

 Love You sistääär !!!
Det är alltid lika roligt att träffa henne, specielt om jag vilat hehe
Any way jag funderar på ta körkort!! yes, hur länge ska man orka åka kollektiv egentligen.
Och en sak till, idag lyckades jag förhandla mig till semester så På med slöjan,  Kurdistan here i come !!
Viserligen missa jag mina planer inför det nya året ... ja, ni vet sola o bada i piña colada hahaha.
nejdå, de planerna var inte så viktiga, och kurdistan känns mer spännande.

hmm ... in the middle of nowhere !!


Det är inte varje dag man får chansen att se ett land man inte ens fantiserat av att besöka... så ja. Det här kommea att bli så spännande.

OK, nu ska jag återgå till mys och pys .. . de levande ljusen är tända i vardagsummer, lite bollywood inspirerat, musiken tillhör de klasiska romantiska och badet är upptappat ...

dagx att chilla o känna myyyyys o hela kroppen från shoppingen stressiga vibbar.

 Jo en sak till, det har försvunnit ej tjej från Hisingen ... detta är så tragiskt, har ni sett henne, lagt märke till ngt konstigt ??
hon försvan naten till söndag, kl 04.30 ca. och hon åkte spårvang hemåt, det e det sista man vet om henne.
VAD VET DU??!??




Hoppas att ni åtminstone kan föra detta vidare .. .. Mina tankar går till familjen o jag hoppas att hon hittar hem snart !!

Jag vet inte riktigt vart vi är på väg i samhället, en av våra tjejern atackerades 3 meter från sin bostad i Hammarkullen(hon klarade sig tack vare sig överlevnads instinkt, snubben spräng iväg), en SD snubbe mishandlas av andra invandrare i Hjällbo.
Detta är inte tryghet , och man skadar demokratin!!

En sak är att ogilla ett parti och demostrera mot rasims mm, men att gå på med våld, nä .. det är verkligen inget jag förespråkar.

FRED mina vänner !!

Nu dags att koppal av .... chilla ... Relaxa .

c ya !!

Inga kommentarer: