lördag 25 september 2010

Efter Fredag ...

Kommer Lördag, och början man kl 12:53 så kan man busa lite hehehe.

Men först lite stureplan ... yes, igår då efter att ha tatt ett glas vin på hotellet så var det då dags att ta en liten sväng runt i stan.
Det var bara frugan o jag som gick runt, egentligen leta vi efter en lugn bar, men soft musik för att skratta åt stockholmarna.
men det sluta på Stureplan, a nästan under svampen till o med hahaha.


Jag var då inte klädd för ngt super hipp ställe, lagom är bäst sörrö ;)

Nando at Stureplan .. .. . ser ni svampen ??


Det var tyvärr det enda stället som inte hade kö, och gott om plats.
men men, det skulle bli en vad de dyraste kvällarna ever, o detta trotts att vi bara tog en drink.

Vi skulle in på ett ställe där entrén låg på 120sek, inga problem att betala pengar fanns ju hehe
men 120 spänn för ett ställe utan dansgolv .!?! Shit var namnet Stureplan gör sitt !!!
Undertiden frugan aka Feiona gick o köpte lite förfriskningar åt oss, så kolla jag in "dörren" o dess vakter.
Tänk er den där faddy .. .. a lite yngre nu då hehe, folk strömma in, nicka åt vakterna och slinkade in på detta ställe, alla möjlifa sorters folk, elin klin varianter, gettho snubbar, bratts, bratts wanabees yes, u name it ... jag bara, Feiona för helvete, jag har inga problem att betala men om det e bara vi som betalar så jävlar asså !!
men det var inte bara vi, det var även två extremt fula tjejer som fick betala.
Tack nu äe kvällen räddad ... helvete heller, hur kan man driva ett ställe där ens vänners vänner till vännerna kommer in utan att belata?
jo, då kom Feiona med en blick som jag hade betalt för att ge henne .. .. shocken var fullständig när hon kom med notan.

 smakar det så kostar det .. .. det kostar mer på Stureplan !!

Hon bara, här älskling, nu skolar vi snabbt !!
Och efter en skålning så fick jag se det .. .. det som gjort att frugan satte i halsen framför stureplans eliten .. . Notan var på 604 kr !! två 4 drinkar och två shottar. de tog 92 spän för redbull !! jag skratta ihjäl mig,
nu förtod jag hur stället kunde överleva.

The bill from hell !!



och brattsen brevid oss beställer ytterligare en skumpa, a ja, det e inte varje dag jag sätter min foty på stureplan.

ok, nu e det lördag, en ny dag, en ny frissa och en ny outfit !! och en ny fest.
Ay Caramba here i come.

Min 18-åring har precis snaggat mig, mamma fixar lite drinkar och det skålas glatt.
det e Latino all nigth looong.

1 kommentar:

Anonym sa...

AHahah
ni turister