söndag 26 september 2010

Jobb Söndag ...

Hallå i stugan !! Funkar det bra idag eller ??

Jag måste säga att gårdagens party stämmning var en av de bästa på länge.
träffade ni mig ? det vill jag ha bild på !!! 
a ja, det var så riktigt bra va, o bara trevligt folk runt om kring .. .. eller ja, ett o annat pucko med, men två tequila senare så var även dessa stör-objek borta ur min bild. hahaha.


Ja, det kallas för selektiv syn ;)

Det är riktigt kul att gå uut med familjen, det blir liksom så familjärt hahaha.
och sen minglar man bort en o annan, jag fick ringa mamma för att kolla var hon var.
Då hade hon lämnat stället för en annan klubb .. .. hon är rolig hon.
A sen var det många från dansen, o står man med dessa o det komme rupp en bra låt så ja, då gäller det att hålla i glaset .. .. jag skulle kunna svära på att en samba låt spelades, men det kan även ha varit en liten liten dröm eeee Magdalenha la la la ... tatatatatatatatatata tata tata ta tatat tatata tatatatatata TA !! (samba takten hehe)

Any way, även CD vänner fanns på plats, o när det kommer till CD så måste jag blogga lite rätt här.
Så inga missuppfattningar bildas, vare sig från CD folk eller andra läsare ;)
Jag fick nämligen veta att de som läser bloggen är fler än jag trodde, bra det !! ;)

jo, när det gäller anledningarna till att jag la ner dansen med CD, a ni vet det jag blogga om här om dagen, så gäller det inte CD eller CD´s dansare.
Det var bara denna specifika "tränaren"  det gällade.
Alla andra deltagare är helt normala, o dem gillar jag.
I övrig så har jag har fått ett gott bemötande i CD.
De röstade in mig i styrelsen, som glatt tog emot mig.
CD´S gemenskap har jag absolut inget att klaga på.
Jag sitter för övrigt kvar i CD´s styrelse så det vore riktigt dåligt av mig att påstå annat.
Så hoppas ni nu fick en klarare bild .. .. jag skriver detta mest för att jag har förstått att flera från CD blev visade bloggen o kanske missupfattade texten.


Så, då var det utrett!

Nu till Los Copihues. Det ska bli riktigt spännande att resa till Kurdistan, och jag tror det kommer att vara som i övriga länder.
Man skapar sig en uppfattning av folk och dömer de flesta andra där efter. men verkligheten brukar vara att de som bor här o man skapar sig bilde från är inte i närheten av hur bra och trevliga folk är i själva landet.
Så hard et varit när jag rest runt i alla fall ... folk i sina hemma miljöer är inte alls som de som bor här.
Och det har gjort att tex jag har skaffat mig nya uppfattningar av flera olika länder och deras folkslag ;)


ja, nu ska jag döma Gävle folket hahaha .. .. yes en överliggning i Gävle är lika spännande som det låter.
dvs ingen spänning alls.


Jag hoppas att ni haft en bra helg NU, OCH NJUT AV SÖNDAGS KVÄLLEN, FÖR DET SKA JAG.


C ya !!







Inga kommentarer: