måndag 14 februari 2011

Happy valentine !!

Yes, dagen går i kärlekens tecken ... dock inte åt mitt håll men va fan ... Happy any way liksom.
Att gå runt o vara bitter över att allt inte går som man vill är inte riktigt min stil .. .. livet är för bra för att hålla det på Paus.

Yes, my friends life goes on.
I fredags slog verkligheten slog nästan ner mig, jag skulle träffa en vän som avboka o sen en annan som inte dök upp och det sluta med att jag träffa en tredje som egentligen inte borde ha gått ut.
Det blev en lite sund utgång på Stockholmsnatten .. . och i vimlett och dansandet så stanna jag till .. .. kolla mig runt.
Va fan!! var jag i Sverige eller thailand jag "festa" sju Thai killar 1.20 långa dansa runt mig, jag blev lite nervöst.
Visst har folk trott att jag varit kines .. men thai?? shit asså !!
Nä, det visa sig vara min goa väns polare haha.
Gissa om jag kännde mig Lång och ståtlig .. .. dock lite fet ... fan de väger ju ingenting juuuuuuuuu!!

ja, o nu är jag på väg te stockholm igen, inte för att förbättra mitt ego utan för att umgås lite mer Vip liksom.
Det är nämligen dags för årets upplaga av QX-galan.
Galan som delar Gay götet i två .. .. så gissa om det blri en spännande kväll. Jag har ju röstat och jag ska vara där ... kan det bli bättre??
Jo om min stammis klubb vinner klart !!
 eller min gamla arbets plats.
Jag kommer att mingal snyggt, dock men en svag doft av brun utan sol, men snyggt med Eliten från Gretas.
Och alla tycks vara där, så det ska bli skoj.
Jag jobar dock tidigt imon, så det blir en lugn kväll.

Roligast av allt är dock att min ena guddotter fyller år idag, jag har ej kunna träffa henne då jag jobbar, men jag ringde nyss.
Alltid lika kul att prata med henne, hon ska ringa o rapportera om hennes presenter senare, det är av största vikt, speciellt när man fyller ....a ... vad fyller hon nu ... ... .. kan det vara 6år ...nä det är nog 7år nu ... de växer som bara den ju hehe.

ok, nu ska jag fixa frissan, packa ihop allt o sen dra ... QX gala here I Come !!

och Grattis guddotter !!!

Inga kommentarer: