fredag 25 februari 2011

Svävar bland moln !!

Yes, mina vänner, äntligen har denna efterlängatde resa tagit fart.
och uppe bland molnen så syns det inte hur snabbt vi tar oss fram.

En härlig bild från le plain !!


Vale, Vladi och me, gör Rio 2011 !!

Nu är vi i Paris, en flygplats med många minnen .. .. men det ser inte alls likadan ut som förr.
terminalerna är så gott som klara, om inte klara.
rullgångar hit och rullgångar dit.
 På väg mot solen !

Mat ställen här och där  ... till o med en  flygplats tunnelbana finns det.
så snacka om förändringar.

Kaffet i Paris smakar dock skit, är det så att de ej riktigt kan annat än croissant??

 a ja, det går ända.
Vi hitta ett ställe för att ladda mobilerna, och jag har ett städning vakande öga på alla mina fickor.



Det var ju här jag blev ficktjuvad för två års sen .. . och kom till RIO utan kort, utan pengar ... caramba !!

nu komemr vi till Rio utan bostad ... men men, detta är inget problem, det lser sig på plats!

Allt is in Ordning !!


Så nu är Rio ett steg närmare och jag ett leende gladare, haha
Imon blir det sol bad ochj samba ... men först hitta bostad.



Tider går ur nu ...o jag hör brassar ... jag ryser WUHU !!!!

Inga kommentarer: