onsdag 23 februari 2011

Jaaaaaaaaaaaa !!

Nu e en sista arbetsdag kvar ... sen Rio !!
Åh du sköna Rio, heta stränder coola drinkar och snygga badbrallor !! Brillor menar jag haha.

Det blir årets ena resa och det ska bli såååå skönt.
Sola, Samba och en massa Nota 10 !!!

Yes, I´m leaving you behind.
Årets kyla tycks aldrig ta slut, så jag ger mig av, värmer min kropp, tar hand om min själ och färgar mitt ytre haha.
Samba for real !!  .. .. åhhh jag vill vara där nu !!
Jäkla nini, som lyckades åka före mig !! HATE HER !! hahaha

ok, men hur går det då?
jo, jag hitta mitt pass igår, så det går i rätt riktning.
Det lustiga av allt är att min resfeber ter sig i Pasck fobi !!
Jag har rest 1000 0000 00 0 0 0 0 00000 ggr, men har alltid samma problem.
Jag vet aldrig när jag ska packa.
Min syurra o henne sman, packar typ tre v för ... för att sedan ocka om en gng... o sen kanske en gng till.
Ja, henen sproblem e skor .. .. för mkt skor förvirrar henne och då får det bli lite ompackningar.

Men jag tycks aldrig vilja pack amin resväska, vill jag kanske inte resa ? i mitt undermedvetna... Kom igen nu alla psyokoligster .. .. kan ni detta?

Jag tror att jag bara vill resa med det jag har på min ... Nudi beach here i come hahaha.
Jag har ju kämpat hårt för detta ju ...
9 kilo blev en totalt på 7 kilo.
Jag har varit sjuk sista veckan o en sjuk man behöver äta mkt mer än vanligt .. .. vi blir ju så needy.
Så det e lika bra att fylla all tomrum med ..... mat !!
På tal om tom rum ... idag upptäkte jag att jag ej sovit ensam de senaste veckorna.

Jag har ju en dubbelsäng, men härliga täcken och underbara kuddar.
Och jag sover på ena, på den andra sover Acer.
Jepp. It´s americano ... lr?
Min dator asså !! hur patetist har inte detta blivit ? jag ligger med min dator ?!?
nä nä nä, rio resan får allt bli en resa att rensa bort ego tankar.
hur ska man se bort om horrisonten om man låten en Acer bli ens säng kamrat?
Och nej, jag ligger inte ner nu !!

Men snart .. .. o imon efter jobbet blir det att försöka packa. .. .. hand bagaget i alla fall ... Jag åker f-n på fredag !!





Riooooooooooooooooooooooooooo snaaaaaar e jag däääär !!!



 

Inga kommentarer: