tisdag 1 februari 2011

My marriage !!

 with SJ !!
This is the story of my life, I´m totally devoted to SJ. .. .. eller jag man kan ju tro det .. .. jag finns alltid här!!
Ja, det är en kärlek och relation byggt på pengar .. .. . soo gooood !! haha
Det mesta brukar gå som på räls, och när bromsarna går emot så får man ta o fundera lite över denna relationen.
Men så tar man ett extra pass och inser att .. ..  ja, det e värt det hehe. Cashing !!

10!! det är dagens siffra .. .. 31 dagar in på det nya året och jag känner mig så mkt smärtare ... heter det så ?? inte smartare utan smärt !! are .-. haha get it ?
ok, any way ..
Jag tog till måttbandet igår .. . inte för att piska upp mig själv utan för att mäta resultat och det är ngt jag ej gjort på länge . .. för vem orkar deprimera sig själv, när man vet att man inte gjort ngt för en cm mindre i midjan .. .. men nurå??!??
De flesta kläderna passar ganska ok nu igen, så jag kan stoppa ner alla tjockis tröjor snart.
och med det i tankarna så gjorde jag det .. och vilken lätnad, även här ser jag förbättring hehe.
Hela 10 cm mindre Nando . .. gött va !! less of me gives more space for somebody els !!

Ja, riktigt glatt tog jag mig till jobbet idag .. .. skulle ta en bild på glada mig ...


Do you see me??

A det gick ju så där bra hehe .. . o jag som tänkte använda mig av spegeln ... orka liksom!
any way

Det var lite kusligt på väg till jobbet .. .. Dimma över allt .. .. lite London känsla över det hela.
Även om Dimma i Londons gator är en myt ... jag har varit där sörrö !!

Dimman på min gata !

ja, ja ... man får en lätt känsla av övergivenhet så hör tidigt (6.18) och så här dimmigt.
Att gå på en tom buss gjorde inte det hela livligare . ..nä, fy för ensamma månar.
Och tänk nu inte , det händer mig med . .. .. nu är du i min värld och det ör mig det handlar om ...oki!
Inget snyggt att titta på .. .. fast å andra sidan ...det e la bättre det, för att fastna med blicken på ngn utan att egentligen titta på personen hör till min vardag ... ständigt drömmande ... och när andra personen sätter igång o skelar så kan ju det bli lite pinsamt !!


Tom buss = tråkigt !!
Metron.

Ja, ni vet den tidningen som finns i alla bussar o vagnar ... och på olika hållplatser och ja... över allt.
Men inte när man vill ha en.
Ibland står de och delar ut dem på Centralen, men när jag vill ha en så finns det ingen jäkel med en tidning.
Jag hittar ingen på bussen, har aldrig funnits ngn på hållplatsen. . .  Nä, jag måste komma till jobbet för att få en Metro, och vi harinte ens dem, utan det är ngn resenär som åker på en buss jag ej åker på, för han fick en minsan ... shit happen.
Nog om det, jo när jag slår upp tidningen så stannar jag upp ... och nästan håller andan ... tänkte att om jag nu andas för mkt så blir jag gorditz igen haha.
Jo för där på sidan så fick jag se att jag kunnat bli mätt på ett andetag !
Varför är det ingen som talar om detta för mig ... vet ni hur jäkla jobbigt det är att stå o laga special mat??
Hur lååång tid det tar att planera sina dagar, allt för att inte hoppa över ngn måltid??
Och så finns det dem som bara andas ... HELVETE !!!
a, ja ... lite längre ner så framkommer det att man får köpa ngn attrapp för ex antal tusen lappar och sen lite tillbehör.
Undrar om det funkar bättre med min vatten pipa hehe.
Nä, men nu vet ni .. .. .. om man andas med rätt attrapper så slipper ni laga mat.
Jag då som knappt vågar andas får la fortsätta med min matlagning.


VAR STÄNDIGT MÄT !!

Ja, och som att det vore nog .. . nä då visar det upp en Boxer Robert ... som kränker män.
Kränker tänker jag .. ..jag vill också ha de rutorna och kränka män !!
Ja, ibland känns det som att det spelar ingen roll om man står först i ledet ... det finns alltid ngn som hinner före i alla fall !
Och nu har Robert nått mitt mål ... Voine voine .. . o det kränker män ?
Jäkla robbban ... jag vill också framställas som rent sexobjekt och kränka män .... NU !!

Vad menar de med rent förresten?

Aja, vad skulle man göra utan Metron .. .. mera andning, Robert och sexobjekt åt folket !!
Nä jag tar mig från tåget .. .. går förbi och känner mig riktigt kränkt !!
SEMLOR ALL OVER THE F**ING PLACE !!!
Vad hände här liksom ... när blev det semleperiod, och varför har ingen talat om det för mig ??
 Det kan la inte vara så svårt att hålla lilla mig uppdaterad !! va ...
Gör som syrran min, hon ar kort på mammas goa mat och skickar till mig ...


 Mammas goa maaaat !!
Jag tittar mig mätt!!


 
ELAKA VÄRLD !!

Inte konstigt att folk får fönstertittar sjukna.. .. jag kunde ju inte låta bli att titta... o titta o titta !!
Ja, det var en del motgångar idag ... ... bäst jag lägger mig och hoppas på en bättre morgondag !!

natti natti ....

Inga kommentarer: