måndag 28 februari 2011

Lite blekt !!

men det funkar.
Att sticka ut i mängden har la alltid varit lite av min grej ... orka vara som alla andra liksom.
Jo så varför inte stick aut här med, och det vill jag lova att jag gör vare sig jag vill lr ej .
Man ser mig o tänker... TURISTA !! med en gng, och ja .....

Nando at Copacabana !!


det kan bero på min svenska solbränna !!!

Just det den som inte finns, ok att jag kan känna mig blek och alla hemma ba: men due ju hur brun som helst !
my ass !! jag e lika blev som una pantruca !! men men, det får gå endå.

Vi har hittat vår plats i stranden, eller ja, alla har inte hittat dit, vissa ägnar sin tid åt det de göra hemma ....

 SOVA !! Nini !!! för HEL***TE , hahaha

och strandenvar det ... solstolarna tycks inte ha gått upp i pris, 3 real funkar fortfarande, men de försökte med 5, så ett tips till er alla .. Nöj ej aldrig med första priset !!
Det går att få ner priset!!

jag kan ju berätta att jag nu känner lite mer av Karnevals vibbarna här.

Efter att ha varit på en karneval i Ipanema,



Kollat in folk,


bråkat om hattar som alla vill ha, så var det äntligen dags att dra till samba arenan !!


OMG !!! Karnevalen är här ...Michel är här..ja alla e här !!!


HAPPY ME !!

Alla som känner mig vet att jag mår riktigt bra nu .... This is the shit !!!
Efter att ha sett Tijucas gen rep(förra årets vinnare) så ligger det en het samba stämmning i luften!
ahhh det e så härligt !! har du inte besökt rio, så ska du verkligen ta o göra det ... .. en gng i alla fall !!

ok, idag blir det Sahara ...o då menar jag inte Africas Öken utan det stora "marknaden " mitt inne i stan.
Där hittar du allt från teskedar till "rolex"klockor ... och ju fler ju billigare haha.


Förresten det är andra dagen pappa (det är jag) som fixar frulle.

 Ägg röra idag igen hehe

Och om du är i Rio och vill göra dina barn glada, så köp juicer ... färsk pressade juicer, det finns sådanna juice ställen och man kan beställa alla möjliga varianter, idag blev det Jordgubbar/Bannan och en annan med Mango/Annanas ... så gott !!

Nu har Nini vaknat, och dagen första mening : vad e klockan ??
jag svarar 10.
hin ba: åhhh det är därför jag är så trött !! för tidigt !!
Jag ska då tillägga att hon sovit sen kla 11:30 igår kväll !!

ok, nu ställer hon krav här... Jag vill ha datorn, så det e bäst jag ger mig ..

C ya !!

Inga kommentarer: