måndag 7 februari 2011

Voine Vonie ....

En helg har tagit slut. .. .. .

Allt som skedde denna helgen kan man inte blogga offentligt, inget oanständigt så sett ... ett varningens ord har utfärdats !! haha
Men eftersom jag själv är osäker på hur allt skedde så låter jag allt vara osagt.

Men en sak är säkert .. det var inte en trevlig söndag  .. . eller måndag, för den delen heller!

19-åringar festar, det kan jag lova .. .. ..så det va la årets fest då.

Och kanske en dag ska ni få höra om lördagens bravader .. .. och nej, inget hotell gripen här inte!

nä, det kommer att ta mig ett par dagar att återhämta mig, att reparera och få alla "aha- moments" på plats.
För att inte prata om alla de "ohhh nej, vad i hel---te- moments"

Det finns en förklaring  .. .. jag ska bara hitta den.
Just nu känns det som att jag gått 1000 steg tillbaka i mitt sunda liv.
söndagen bjöd på bröd, spagetti och läsk .. .. .. vågar inte en ställa mig på vågen .. ..

Why o why var hon tvungen att fylla år nu för !!

Inga kommentarer: