torsdag 17 mars 2011

Känslan finns i luften ...

Den kännslan av att vara så nööööjd !!
Kan det va att jag haft en underbar semester ?
För saken e den att jag haft den bästa semestern på länge.
Jag får la tacka 19-åringen och hennes Vladi för det goa sällskapet.

 Gracias chiquillos !! U made my Holiday!!

Och det gör att jag nu kan börja min vardag med nya tag :)
Skit i att det första jag får höra är att chefen vill sitta o prata med mig .. .. jag prata med honom igår för att få en bild över min situation på jobbet sörrö.

Skit i att jag antagligen hamna som reserv vid Sayan .. .. .. Igår hade jag min första Capo träning efter min semester.
Skit i att jag inte får råd till mitt nya köks bord .. .... japp, den saknas fortfarande ...

Allt detta är petitesser o det är precis det ska kännas när man mår som bäst.
Så, yes mina vänner, att ta sig en semester när man väl behöver är att rekommendera och ska du ha med dig ngn så ta med 19-åringen och Vladi, de är bra resekamrater !!

Any way, idag är det min första arbetsdag och jaghar bistron, så jag tar det med ro.
Min pl har varnat mig för att några kollegor är besvikna på att jag ej var här i Lördags ... gissa hur mkt jagville vara här i Lördags, söndags eller måndag tisdag ... Jag var på semester, GET OVER IT !!
haha
ok, men men, nu e det dags att göra mig klar, o fånga dagen.

Carpe Diem !

Inga kommentarer: