torsdag 22 mars 2012

Efter den 5 så kommer den 22 !!

Bara så ni vet det...  Det har inget att göra med att jag haft fullt upp.
Ja, ja . . . fullt upp tänker ni . . . Jag har haft fullt upp med tusen olika ting.
Men men, planerna går framåt . . . det har varit extremt struligt med posten, jag tycker att om man nu utnyttjar postens tjänster så borde de funka ... I alla lägen.
Orka kontrollerna så alla fått de de ska ha fått . . . any way.
Gäst listor är inte lätta att ha o göra med, speciellt om folk inte ens vet om dem haha.
Men nu är det inte mina bekymmer, Tackar syrran som tar sig tiden för jag hinner ej.

 Och posten, jo en jäkla stor fet känga ska de ha!!!

A ja, stora planer har gjorts, och en hel del uppföljning krävs.

Jag har varit så upptagen att till o med när jag varit ledig så har det varit långa dagar för mig.
Los Copihues har lagt ribban högt när vi firade ett jubileum, och nu när vi firar 30, så förväntas det att vi slår till på stort.
Men ja, även här har planerna fungerat . . . lite problem fick vi nu i Mars det gör att en del grejer skjutits fram men fira det ska vi.

Sen så har min 20 åring rest bort, studier i utlandet är vad som väntat henne . . . och Cambridge är skolan som hedras av hennes närvaro . . . men det var inte ngn lätt resa henne . . . då hennes kusin hastigt lämnats oss
Ja,  vi i familjen drabbats av  ytterligare en bort gång, begravningen har skett och vi i Sverige kunde endast delta med våra tankar.
Visst visste vi att denna dagen skulle komma, men det hjälper inte . .det är en stor förlust för oss. Och sorgerna familjen bär med sig är av en tung börda, Lillan blev 5 år gammal . . . . . .

R.I.P Josefa !

Och som hon fick kämpa, ända in i det sista, men Cancern gav sig inte . . . . det är stor sorg i våra hjärtan.

och med henne i tankarna så lämnar jag bloggen för idag, men jag lovar att uppdatera lite oftare nu när mer tid finns.
Mamma har tydligen lite svårt att hålla koll på mig, och tror att hon genom bloggen kan hålla en bättre koll hahahaha.


XOXO, Nando

Inga kommentarer: