lördag 24 mars 2012

Försök inte lura mig, gosse

Jag inga konster tål !!

haha ja, det är min lilla kombo som tror att han ska kunna lura mig . . .


Men jag vet bättre haha

Ja, och så går mina dagar, i tron om att allt e perfekt till jag upptäcker att det inte riktigt är så.
Faller min värld, nä det e bara att rycka på axlarna och ta nya tag.
Så kände jag nu när jag gick upp, planen var att gå ut o springa, men solen lyser med sin frånvaro.
Så vad gör jag? jo jag bloggar lite och glädjer er . . jag ska ju faktiskt ha 5 timmars samba så småningom. Så lite soff- häng gör sig alldeles utmärkt.

Kaffe har aldrig smakat så här gott, jag riktigt njuter . .. är jag lycklig lr?
Ja, alla bitar faller på plats.

Första påsk-kortet har kommit och det tackar jag familjen i Lysekil för, så sött.


men jag ska då även passa på att informera samtliga om att i år skickar jag ej ut några påsk-kort.
Japp, så duktig brukar jag vara !! men i år har jag har lite fullt upp med annat och hinner ej.
Hade **!"#¤%¤#"" -Posten däremot gjort sitt så hade jag vet att att kortet kommit fram, men nej ... funderar på elektron kort istället.

Ja, är inte det att hänga me di tiden så vette f*n lixom.

Och nu är det vår . . . är det då inte alla känslorna kommer fram ??
Where is löve ??
I´m still waiting !!!


XOXO - Coffee drinker

Inga kommentarer: