fredag 2 mars 2012

Lurad !!!

Lurad är den rätta beskrivningen på hur jag känner mig.
och hur kul är det en fredag kväll som denna??
 


Här sitter jag på min soffa, det stinker bacon och vi kollar på uggla . . . . en fredag kväll !!!
Tiden går och jag har tiiissssen grejer att göra men det enda jag kan tänka på är hur jag ska se ut imorgon.
Jag har solat, men tycks inte få riktigt med färg . . . luktar bacon gör jag i alla fall !!

 
Under ytan . . . 

Ja, jag känner mig så fiiin så !!(ironin finns mellan raderna okaj!)
Att solariet lurat mig på 40sek, hjälper inte stämningen.

Jag tycker jag har tränat, men lik förbannat känner jag mig lurad på mina muskler . ..det händer inget !!

 Var e min muskler !!

ja, ingen har sagt att livet är lätt, men så här en fredag kväll tycker man att det borde vara lättare.
Om jag nu går o lägger, blundar så kanske jag kan vakna upp brun o snygg, med muskler o redå att inta Los Copihues scen . .  . .. snälla snälla gud låt mig vara snygg imon !!!

Och snälla snälla gud hjälp min kombo med kläderna imorgon, jag har ej råd att köpa nytt när han krymper ner mina i torktumlaren. . . .

XOXO, Nando. 

 p.s, snälla gud, är det oki att supa sig snygg imon.... med ??

Inga kommentarer: