fredag 23 mars 2012

It´s all about löve . . .

Denna mindre soliga morgon så kan jag inte låta bli att känna mig lite melankolisk.
Ja, det faller sig ganska naturligt med musiken som spelas . . . It´s all about löve (min spel lista).

Barndoms minnen blandas med glädje och sorg.
Lite sjukt, hur jag kan sitta och le, för att sedan nästan börja gråta för att sedan avsluta med skratt . . . a det är min bror det.
Och tankarna går till föräldrarna som förlorat sin lilla, till systrarna som förlorat sin syster . . . ah till alla oss som förlorat någon.
Det är en tuff utmaning att ta sig igenom en sådan sorg . . . . jag beklagar så !



A det kanske är nu man ska byta musik, hitta ny energi för under tiden jag suttit och bloggat så har solen tittat fram
Det finns hopp, och en fredag som denna behöver jag det, god energi.
Jag har precis tagit sista klunken mitt varma kaffe utan mjölk, så äckligt va!
Vad gör man inte för ytan . . .


hmm, jag får allt skylla mig själv, som beställ kläder en storlek mindre . . . a det är press nu!
Jag har ej spenderat pengar på kläder som ej ska bäras!
Nej, det e bara att träna träna träna bort allt det onödiga, allt ska sitta som gjort för mig !!
Min nykterist period har tagit över helt, och jag märker att det börjar hända saker.

Eller är det bara inbillning ?!?!?

Nu pratar jag inte om skakningarna när jag ser en vodka redbull, lr önskan över att ta sig en kall en.
En kall en ?!?! sedan när har jag har detta begär? öl !!! lixom . . börjar jorden gå under nu ?
ja, ja ... iväg o träna nu, fredagen är lång och beslut ska fattas . . . det är bäst att göra det med ro i sinnet.


O vad är det bäst att hitta ro, om inte i gymmet . . .

Xoxo ... Gorditz !

Inga kommentarer: