söndag 25 mars 2012

En V.I.P Kväll . . .

ja det är inte vardag som jag träffar de mina och vi blir super trion . . .
Middagen hos Seppan blev mkt lärorik, inte nog men att jag för första gng i hela mitt lååång liv fått uppleva Seppans matlagningskonst.
Jag kan ju gladligen informera er, Hon kan nu bli bort gift !!! ( till högst bjudande !)

The old gang !


Ja det var en myss kväll som heter duga, a ni vet, bara vara sig slälv, slappa, uppdatera våra liv.
Allt till takten av Euphoria och vin klunkande . . ja jag som så håller mig mig till mitt mål(gå ner en st) så håller jag kvar min vita period . . . Soda vatten for me please.

any way.
En av grejerna jag upptäckte var hur lite gay jag varit, inte en susning på årets Schlager och det e la andra året på raken som jag typ inte bryr mig . . . O lika glad e jag för det men gladast e nog räven . . .
Ja, det är mkt man ska leva upp till, orka lixom hehe.

Och mitt upp i allt så kom det fram . . . mitt alter ego fick sig en verklighets dos.
Macka tog nämligen fram den Kinesiska astrologin och en sida som fick fram den blandade astrologin mella Kinesiska och västerländska . . Följ länken om du har tråkig ... sen !!!

www.monika.nu/horoskop

Ja, och där satt Råttan (jag) Apan och Grisen .. lite kul att Mackan var grisen för han har solat och har en fin rosa färg hahaha.




- Råtta/Väduren, den slugaste, finurligaste och mest pratsamma av alla levande Vädurar.
 Säg mig ngt jag inte vet !

- Planer och projekt kokar över i Råtta/Vädurars liv.
Nähä !!

- Råtta/Vädurar tolererar inte sysslolöshet hos andra.
Upps

- Råtta/Vädurar älskar en utmaning.
Tell me about it!!

- Råtta/Vädurar är, trots sin vänlighet och charm, lite gammaldagsaktiga av sig
hmm ?

- Om han verkar lugn och utstrålar fridfullhet så är det påtvingat och falskt.
hahahahaha

- Råtta/Väduren har bråttom. Splittrandet av ett snabbt, nervöst sinne i så många olika planer och projekt gör att denna person blir lättretlig och kräsen ibland. Råtta/Väduren är effektiv. Varför måste resten av världen vara så loj, så oengagerad, så fri från bekymmer och oro? Hur vågar de ta sig tid till att lukta på blommorna? Det finns ingen tid. Det är redan planerat för ett möte, ett ärende, en shoppingrunda, en styrelselunch eller en ceremoni. Råtta/Vädurar ger inte mycket för poesi. De kan inte. De är helt enkelt för upptagna av att vara upptagna.


Låt mig vara upptagen hahaha

Ja, det är inte mkt nytt så sett, men uppläget, ordsvalen det var allt lite roligt.
Stämmer det ?? Only me knows hahahaha.

Ha nu en skön söndag ..

XOXO - RåttVäduren ;)

p.s nu hitta jag ett gay test  :http://www.gay-test.com/gay.asp skönt att få veta hur det ligger till egentligen hahaha.

Inga kommentarer: