tisdag 27 mars 2012

Malmö !

... Är staden som får äran att ta emot mig denna morgon!
Men det blir den sista, SJ har nämligen beslutat att dra in Malmö svängen . . . ja det är mkt på gång kring spåren.
Pendlar du, reser lite hit o lite dit, så se då till att håll akoll på läget, så du en dag, inte får värsta överaskningen.

Ja, i övrig så går dagarna som man ska, jag sitter här en tisdag morgon och det känns som måndag morgon, då e la Hebbe glad haha.
Omelleten jag gjorde kl 4:30 smakar som den bör, men förväntningarna ligge rpå soppan jag fixa igår natt.
Morot soppa a lá Nando, den e bra smarrig den . . .

I övrigt så vill jag dela med mig av den glädjen av att gå till jobbet kl 05:00 och solen gå upp i takten till fågel kvitter. . . Nu vet jag inte riktigt om det var så, men det kändes så ... Jag var ju litetrött.
Det är bra jobbigt att börja kl 5 på morgonen.
Men men, blir dagen som gårdagen så blir det en lyckad dag för mig med.

Våren är här, fram med röda mattan för här ska skålas !!


Red Carpet

Inga kommentarer: